Rocket League z 40 milionami zarejestrowanych graczy
Liczba użytkowników ciągle rośnie.
Studio Psyonix pochwaliło się, że liczba zarejestrowanych graczy wydanego dwa i pół roku temu Rocket League przekroczyła 40 milionów.
Informację ujawniono we wpisie opublikowanym na oficjalnym profilu gry w serwisie Twitter. Dane pochodzą z wszystkich platform sprzętowych produkcji.
Należy jednak pamiętać, że liczba zarejestrowanych kont nie przekłada się bezpośrednio na sumę sprzedanych egzemplarzy. Wliczane są bowiem kopie rozprowadzane bez dodatkowych opłat w PS Plus, darmowe weekendy na Steamie czy też grający na jednej konsoli na podzielonym ekranie.
Warto zaznaczyć, że niespełna dwa tygodnie temu twórcy zdradzili, że tytuł posiada 38 milionów graczy. To oznacza, że podczas okresu świątecznego społeczność zgromadzona wokół Rocket League powiększyła się o dwa miliony osób.
Nagły przyrost użytkowników spowodowany jest zapewne debiutem produkcji w Chinach. W grudniu przeprowadzono pierwsze zamknięte testy wersji przygotowanej z myślą o Państwie Środka.
Nastawiony na zabawę sieciową tytuł ukazał się do tej pory na czterech platformach - PC, PS4, Xbox One i Switch. Na ostatniej z konsol zawitał stosunkowo niedawno, ponieważ w listopadzie ubiegłego roku.
Popularność gra zawdzięcza między innymi publikowanym regularnie aktualizacjom. Od premiery autorzy wprowadzili do produkcji szereg nowych funkcji, a w planach są następne.
Deweloperzy przygotowują takie innowacje, jak wbudowane turnieje, przeprojektowanie systemu postępów i awansowania na kolejne poziomy, więcej osiągnięć oraz trofeów do odblokowania, wspólne serwery na niektórych platformach i tak dalej.
Rocket League to zręcznościowy tytuł, w którym podstawą są zmagania dwóch drużyn. Zasady przypominają futbol, ale zawodnicy kierują właśnie zdalnie sterowanymi autami, starając się uderzać wielką piłkę i umieścić ją w bramce.