Skip to main content

Rockstar naprawia GTA Trilogy - jest pierwsza aktualizacja

Długa lista usuniętych błędów.

Rockstar Games opublikowało pierwszą aktualizację GTA: The Trilogy The Definitive Edition. Dostępny na razie tylko na konsolach patch o numerze 1.02 eliminuje szereg błędów, na które narzekali gracze.

Lista poprawek jest dość długa. Rozwiązano część problemów wspólnych dla wszystkich gier z kolekcji, w tym z wykrywaniem kolizji i nagłym zapadaniem się postaci pod mapę. Usunięto usterki z niewłaściwym wyświetlaniem tekstur, kłopotami z modelami bohaterów w przerywnikach filmowych, czy przenikaniem kamery przez obiekty.

Są również ulepszenia dotyczące konkretnych produkcji. Przykładowo w GTA 3 wyeliminowano bug powodujący zawieszanie się tytułu w przerywniku filmowym w misji Gone Fishing oraz błędy, które mogą prowadzić do niepowodzenia w kilku zadaniach.

Premierze GTA Trilogy towarzyszyło wiele problemów

Natomiast w Vice City naprawiono usterkę, w wyniku której gracz nie mógł obracać kamerą jadąc z wysoką prędkością, niewłaściwe wyświetlanie trasy na mini-mapie, czy blokadę drzwi do warsztatu malowania karoserii.

W San Andreas usunięto zaś błąd z intensywnymi opadami deszczu, które utrudniały widoczność. Do tego zlikwidowano problemy ze znikającym mostem w regionie Flint County i brakiem animacji niektórych postaci w części przerywników filmowych.

Ulepszeń jest znacznie więcej. Pełna lista zmian i poprawek dostępna jest we wpisie na stronie pomocy technicznej Rockstar Games.

Zobacz na YouTube

Według informacji przekazywanych przez twórców, aktualizacja 1.02 ukazała się na razie tylko na PS5, PS4, Xbox Series X/S i Xbox One, choć wspomniano o jednym udoskonaleniu wdrożonym wyłącznie na Switchu.

Przypomnijmy, że wczoraj Rockstar Games przeprosiło za problemy z kolekcją remasterów i obiecało naprawienie odświeżonej trylogii. Deweloperzy jednocześnie przywrócili do sprzedaży na PC oryginalne edycje gier z zestawu.

Zobacz także