Skip to main content

Rozdano DICE Awards 2022. It Takes Two z najważniejszą nagrodą

Największym zwycięzcą jest Ratchet & Clank: Rift Apart.

Ujawniono laureatów tegorocznej edycji DICE Awards - nagród rozdawanych przez amerykańską Akademię Sztuk i Nauk Interaktywnych najlepszym produkcjom minionego roku.

W najważniejszej kategorii, czyli dla Gry Roku, zwyciężyło kooperacyjne It Takes Two, które doceniono także w szeregu innych plebiscytach. Największą liczbę statuetek - cztery - zdobyło zaś Ratchet & Clank: Rift Apart.

Poniżej pełna lista laureatów:

  • Gra Roku: It Takes Two
  • Najlepsza gra akcji: Halo Infinite
  • Najlepsza gra przygodowa: Guardians of the Galaxy
  • Najlepsza gra familijna: Ratchet & Clank: Rift Apart
  • Najlepsza bijatyka: Guilty Gear Strive
  • Najlepsza gra wyścigowa: Forza Horizon 5
  • Najlepsza gra RPG: Final Fantasy 14: Endwalker
  • Najlepsza gra sportowa: Mario Golf: Super Rush
  • Najlepsza strategia lub symulacja: Age of Empires 4
  • Najlepsza gra VR: Lone Echo 2
  • Najlepsza gra mobilna: Pokemon Unite
  • Najlepsza gra sieciowa: Halo Infinite
  • Wyjątkowe osiągnięcie w animacji: Ratchet & Clank: Rift Apart
  • Wyjątkowe osiągnięcie w kierunku artystycznym: Ratchet & Clank: Rift Apart
  • Wyjątkowe osiągnięcie w kreacji postaci: Resident Evil Village - Lady Dimitrescu
  • Wyjątkowe osiągnięcie w muzyce: Returnal
  • Wyjątkowe osiągnięcie w warstwie audio: Returnal
  • Wyjątkowe osiągnięcie w fabule: Guardians of the Galaxy
  • Wyjątkowe osiągnięcie w dziedzinie technologii: Ratchet & Clank: Rift Apart
  • Wyjątkowe osiągnięcie w dziedzinie VR: Lone Echo 2
  • Wyjątkowe osiągnięcie w dziedzinie gier niezależnych: Unpacking
  • Wyjątkowe osiągnięcie w projekcie gier: It Takes Two
  • Wyjątkowe osiągnięcie w reżyserii: Deathloop
Zobacz na YouTube

Wyróżniono także Eda Boona ze studia NetherRealm - deweloper wszedł do tak zwanej „hali sław” dla najbardziej zasłużonych twórców. Poza tym, zgodnie z wcześniejszymi informacjami, nagrodę za całokształt twórczości przyznano Philowi Spencerowi, czyli szefowi działu Xbox w Microsofcie.

Zobacz także