Rozwiązano „większość” problemów z serwerami Street Fighter 5
Zapewnia Capcom.
Capcom zapewnia, że rozwiązano już „większość” problemów z serwerami Street Fighter 5, choć firma przyznaje, że zostało jeszcze sporo pracy do wykonania.
Serwery odpowiadające za rozgrywki sieciowe wkrótce po premierze ugięły się pod naporem graczy. Nie bez znaczenia był zapewne fakt, że w trybie single-player nie ma obecnie zbyt wiele zawartości.
„Pojawiły się pewne problemy z serwerami Street Fighter 5, ale z radością informujemy, że większość z nich została już rozwiązana” - czytamy na oficjalnym blogu Capcomu.
„Pomimo tego, zdajemy sobie sprawę, że zostało jeszcze wiele elementów do zoptymalizowania, a nie wszyscy gracze mogą liczyć na identyczne wrażenia.”
Twórcy wymieniają kilka aspektów, gdzie rozpoznali już kolejne błędy do naprawienia. Mowa między innymi o uniemożliwieniu dołączenie do Battle Lounge po spędzeniu określonego czasu w tym trybie. Jest też kłopot z przesyłaniem wyników potyczek na serwer oraz z wyszukiwarką powtórek.
Pomniejsze usterki, którymi zajmuje się teraz Capcom, to także brak nazw użytkownika w Rival Search i - niekiedy - w podsumowaniu walki, a także problemy z rankingiem w CFN.
„Street Fighter 5 oferuje świetną, dopracowaną i satysfakcjonującą rozgrywkę - to najważniejsze. Szkoda, że Capcom nie wykorzystał testów beta na odpowiednie przygotowanie serwerów” - zauważył już w recenzji Mateusz.