Skip to main content

Rubin: „Produkcja gier jest coraz trudniejsza”

Producent Call of Duty: Ghosts martwi się o mniejsze studia.

Producent wykonawczy ze studia Infinity Ward, Mark Rubin przyznał, że obawia się o los mniejszych firm deweloperskich w obliczu rosnących kosztów i coraz trudniejszego procesu produkcji gier.

- To niepokojąca sprawa. Zdejmę na chwilę mój kapelusz Call of Duty, ale gry stają się coraz droższe i trudniejsze w produkcji - mówił twórca odpowiedzialny za Call of Duty: Ghosts w wywiadzie z serwisem GameInformer.

- Czuję, że mniejsze studia mają problemy. Nie mogę wypowiadać się w ich imieniu, ale produkcja gier na rynku AAA jest coraz trudniejsza. To wielka szkoda, że proces jest coraz bardziej skomplikowany.

- Ludzie oczekują coraz lepszej grafiki i realistycznej oprawy graficznej, a to wiąże się z kosztami, z którymi ciężko sobie poradzić - dodał.

Call of Duty: Ghosts ukaże się 5 listopada na PC, X360, PS3 i Wii U, a później także na konsolach nowej generacji.

Zobacz także