Skip to main content

Rytmiczna gra Amplitude HD nie ukaże się w tym roku

Kolejne opóźnienie.

Rytmiczna gra Amplitude HD od studia Harmonix nie ukaże się latem, jak ostatnio podawano. Twórcy poinformowali, że produkcja zadebiutuje dopiero w styczniu przyszłym roku.

Czekamy

W komunikacie na Kickstarterze dodano, że powodem kolejnego opóźnienia jest rozszerzenie zakresu prac.

Deweloperzy przygotowują 30 piosenek - zamiast 16, dwa dodatkowe środowiska i kolejne tryby: samotną kampanię i swobodną rozgrywkę dla jednej i dla wielu osób, a także nowe opcje drużynowe (1v2 i 2v2). W planach są także sieciowe tablice wyników.

„Niemożliwe jest ukończenie wszystkich tych elementów w ramach tego samego harmonogramu” - napisano na Kickstarterze.

Osoby, które wpłaciły określoną kwotę podczas zbiórki pieniędzy, będą mogły przystąpić do zabawy nieco wcześniej, bo już w grudniu, przez świętami. Następnie - w styczniu - odsłona PlayStation 4 ukaże się dla wszystkich zainteresowanych. Na konwersję PS3 poczekamy dłużej.

Oryginalna wersja Amplitude zadebiutowała w 2003 roku na PlayStation 2. Gracz przejmował kontrolę nad kosmicznym pojazdem poruszającym się po trasie złożonej z kilku ścieżek, celem było wciskanie odpowiednich przycisków w rytm odtwarzanego utworu.

Teraz Harmonix stawia na podobne założenia, obiecując poziomy trudności dla nowych oraz zaawansowanych graczy i nowoczesną oprawę graficzną.

Zobacz na YouTube

Masz wolną chwilkę? Zobacz także:

Zobacz także