Rytmiczna gra Amplitude HD nie ukaże się w tym roku
Kolejne opóźnienie.
Rytmiczna gra Amplitude HD od studia Harmonix nie ukaże się latem, jak ostatnio podawano. Twórcy poinformowali, że produkcja zadebiutuje dopiero w styczniu przyszłym roku.
W komunikacie na Kickstarterze dodano, że powodem kolejnego opóźnienia jest rozszerzenie zakresu prac.
Deweloperzy przygotowują 30 piosenek - zamiast 16, dwa dodatkowe środowiska i kolejne tryby: samotną kampanię i swobodną rozgrywkę dla jednej i dla wielu osób, a także nowe opcje drużynowe (1v2 i 2v2). W planach są także sieciowe tablice wyników.
„Niemożliwe jest ukończenie wszystkich tych elementów w ramach tego samego harmonogramu” - napisano na Kickstarterze.
Osoby, które wpłaciły określoną kwotę podczas zbiórki pieniędzy, będą mogły przystąpić do zabawy nieco wcześniej, bo już w grudniu, przez świętami. Następnie - w styczniu - odsłona PlayStation 4 ukaże się dla wszystkich zainteresowanych. Na konwersję PS3 poczekamy dłużej.
Oryginalna wersja Amplitude zadebiutowała w 2003 roku na PlayStation 2. Gracz przejmował kontrolę nad kosmicznym pojazdem poruszającym się po trasie złożonej z kilku ścieżek, celem było wciskanie odpowiednich przycisków w rytm odtwarzanego utworu.
Teraz Harmonix stawia na podobne założenia, obiecując poziomy trudności dla nowych oraz zaawansowanych graczy i nowoczesną oprawę graficzną.
Masz wolną chwilkę? Zobacz także: