Salt and Sanctuary - zapowiedziano dynamiczną grę 2D z elementami RPG
Na PlayStation 4 i PS Vita.
Dwuosobowe Ska Studios zapowiedziało swój kolejny projekt - Salt and Sanctuary. Nowy tytuł ukaże się na konsolach PlayStation 4 i PS Vita.
Podobnie jak i w poprzednich produkcjach - The Dishwasher: Vampire Smile czy Charlie Murder - twórcy stawiają na dynamiczną grę akcji 2D, z widokiem z boku. Tym razem możemy jednak liczyć na nieco bardziej skomplikowane mechanizmy rozgrywki.
Wzorem serii Souls, duży wpływ na prowadzonego bohatera będzie miało stosowane wyposażenie. „Bronie mogą być trzymane w jednej ręce, w zestawie z tarczą lub z kuszą dla większej różnorodności, a także dzierżone oburącz dla zwiększenia obrażeń. Każda konfiguracja ma swój własny zestaw ruchów” - napisano na blogu PlayStation.
„Mamy też kostury do magii, łuki do walki dystansowej oraz przydatne przedmioty trzymane na pasie, jak sztylety do rzucania czy wspomagające broń mikstury. Na swobodę ruchów postaci, regenerację wytrzymałości i prędkość uników wpłynie oczywiście obciążenie, więc kluczowy jest odpowiedni balans defensywy i zręczności.”
„Łączymy dwie rzeczy, które bardzo cenimy: precyzyjną walkę w 2D ze strategiczną głębią RPG” - dodał James Silva, jeden z deweloperów.
Wcielimy się w rozbitka, ocalałego po katastrofie okrętu. Trafimy na niebezpieczną wyspę, gdzie grupa pechowców schroniła się przed hordami potworów.
Salt and Sanctuary ukaże się w przyszłym roku.