Scrolls - koszty produkcji gry karcianej zwróciły się już tydzień po debiucie
Twórcy Minecrafta liczą kolejne zyski.
Już tydzień po publikacji wczesnej wersji Scrolls na Steamie zwróciły się wszystkie koszty produkcji - poinformował na Twitterze Carl Manneh, szef studia Mojang.
„Wow. Zyski ze sprzedaży w pierwszym tygodniu pokryły całkowicie koszty produkcji. Gra zarabia!” - napisał. Dochody generuje na razie wyłącznie sam podstawowy tytuł, ale w przyszłości twórcy planują wprowadzenie dodatkowych transakcji cyfrowych.
Gra wykorzystuje model płatności znany z Minecrafta - cena, początkowo ustalona na 15 euro (ok. 63 zł), będzie rosła wraz z postępami w pracach. Tytuł jest dostępny w programie Early Access na Steamie. Inicjatywa umożliwia kupno gry przed premierą i wzięcie udziału w testach. Z tej możliwości korzysta m.in. Bohemia Interactive z ArmA 3 i niezależne Prison Architect.
Scrolls to połączenie gry karcianej i turowej strategii. Rozgrywka toczy się na mapach podzielonych na heksagonalne pola, a ataki wykonujmy za pomocą kart czarów i umiejętności.