Sea of Thieves największym sukcesem wśród nowych marek Microsoftu w obecnej generacji
10 milionów graczy.
Twórcy Sea of Thieves - pirackiej gry sieciowej, dostępnej tylko na PC i Xbox One - poinformowali, że produkcję wypróbowało już ponad dziesięć milionów użytkowników, co rzekomo czyni tytuł największym sukcesem Microsoftu w aktualnej generacji sprzętowej.
„W imieniu wszystkich członków studia Rare, chciałbym podziękować wszystkim, którzy wyruszyli z nami na tę przygodę” - czytamy w oficjalnym wpisie Joego Neate'a, producenta wykonawczego. „Najlepsza wiadomość jest taka, że dopiero się rozkręcamy i mamy wielkie plany na ten rok”.
Liczba graczy obejmuje oczywiście użytkowników PC i Xbox One - także osób, które uruchomiły Sea of Thieves w ramach abonamentu Game Pass.
W ramach podziękowań i świętowania doskonałego wyniku, wszyscy, którzy zalogują się do gry w okresie 15-22 stycznia, otrzymają w prezencie specjalny żagiel i emotkę.
W Sea of Thieves żeglujemy po morzu, a także odwiedzamy różne wyspy w poszukiwaniu skarbów. Do zadań piratów należy odpowiednie manewrowanie żaglami, nawigacja, naprawa statku i walka z kościotrupami. Jest też możliwość atakowania graczy, a nawet odbierania łupów.
Zobacz: Sea of Thieves - poradnik i najlepsze porady
Produkcja jest właściwie sztandarowym przykładem tego, w jaki sposób działają gry-usługi. Po premierze w marcu 2018 roku Sea of Thieves nie otrzymywało zbyt wysokich ocen - krytykowano szczególnie bardzo małą ilość zawartości. Twórcy regularnie dodają jednak nowe funkcje i niespodzianki, co pozwoliło utrzymać zainteresowanie tytułem.
Źródło: Microsoft
Następnie: Sony wyjaśnia podejście do projektu logo PS5