Sekiro - Cynobrowy Most, Rezydencja Mibu
Przedzieramy się przez podmokłą lokację.
Cynobrowy Most
Po tym jak pokonałeś (prawdziwą) Zdeprawowaną Mniszkę i odblokowałeś posążek rzeźbiarza: Cynobrowy most, zejdź w dół lokacji. Użyj linki z hakiem, zaczepiając się o gałęzie i skały (1), by przedostać się na sam dół.
Wejdź do pierwszego budynku (2), w którym znajdują się stwory grające na instrumencie muzycznym. Są słabe, ale nie pozwól im, żeby cię zauważyli, gdyż mogą doprowadzić do osłabienia Wilka. Efekt ten jest bardzo niebezpieczny - pasek życia skraca się do minimalnego stanu, a co najgorsze, zablokuje możliwość wskrzeszenia się postaci po śmierci. Dlatego staraj się, jak najszybciej, dopaść do tego przeciwnika i kilkoma ciosami pozbawić go życia.
Twoim celem jest pałac widoczny po drugiej stronie jeziora. Niestety, nie możesz przepłynąć wzdłuż zbiornika wodnego, ani zanurkować, dopóki nie pozbędziesz się bossa rzucającego piorunami, który stoi na przeciwległej stronie jeziora. Póki co unikaj pływania w wodzie.
Gdy dotrzesz na koniec pierwszego budynku, kieruj się w stronę kolejnej budowli (3). Na dachu trafisz na łuczników. Możesz rozprawić się z przeciwnikami, który znajdują się na ziemi, lub przejść po zadaszeniu w stronę kolejnych budynków. Na drewnianym, zniszczonym moście odnajdziesz wosk trupi.
W kolejnym budynku czai się grający melodię stwór, a także leży kilka wilków. W środku odnajdziesz złom adamantowy. Na zewnątrz, na podmokłym terenie, znajdziesz kilka przedmiotów, a także bramę (4), za którą mieści się posążek rzeźbiarza: Rezydencja Mibu.
Rezydencja Mibu
Wejdź do budynku i przejdź przez korytarz. W pomieszczeniu porozmawiaj ze staruszką, która poprosi cię, abyś wyswobodził jej ojca.
Na zewnątrz roi się od stworów, które wywołują efekt osłabienia. Dlatego eliminuj ich szybko i pojedynczo, aby nie miały szans wpłynąć na twoją kondycję.
W tej lokacji znajdziesz:
- żółty proch
- wosk trupi
- boskie konfetti
- złom adamantowy
- boską trawę
Przejście do kolejnego posążka rzeźbiarza znajduje się w bramie (5) w murze. Zanim się tam udasz:
- uważaj na trudnych przeciwników (6) - pierwszego stwora grającego melodię zlikwiduj shuriiken, a potem zajmij się kolejnym, schowanym za bramą, a na końcu zabij fioletowego wojownika
- odwiedź ukrytą lokację - wskocz przez otwór w drewnianej podłodze (7) i przepłyń do osobnego pomieszczenia, w którym znajdziesz łuski karpia skarbów i pałacową wodę (w skrzyni).
Następnie przejdź przez bramę (5) i odblokuj posążek rzeźbiarza: Kwiatowa arena.
Zanim przejdziesz przez most, który notabene zniszczy wielki karp pływający w jeziorze, skręć w lewo i wespnij się na dach budynku (8). Wyeliminuj po cichu przeciwników, zachodząc ich od tyłu.
W dole ujrzysz, stąpającego po wodzie, bossa: Pałacowy byk sakury.
- Opis walki z bossem znajdziesz na stronie: Sekiro - boss: Płonący Byk. Co prawda, opis dotyczy przeciwnika z innego rejonu, ale metoda na jego pokonanie jest praktycznie taka sama. Pamiętaj, że skacząc z dachu, na niczego niespodziewającego się rywala, możesz zadać mu śmiertelny cios. Atak nie zabierze mu całego paska życia, lecz tylko część. Mimo wszystko ułatwi to bardzo starcie z rogatym przeciwnikiem.
W nagrodą za pokonanie bosa otrzymasz: koralik modlitewny oraz umiejętność bierną: Karma bestii.
W rogu lokacji, gdzie przebywał byk, znajdziesz Wypchaną sakiewkę i złom adamantowy.
Teraz możesz wrócić do posążka rzeźbiarza: Kwiatowa arena i kontynuować podróż.