Sekiro: Shadows Die Twice - w 10 dni sprzedano ponad 2 mln egzemplarzy
Dobrze poradziła sobie wersja PC.
Przedstawiciele firmy Activision Blizzard poinformowali, że w 10 dni od premiery Sekiro: Shadows Die Twice - najnowsza produkcja studia From Software - gra sprzedała się w liczbie ponad 2 milionów egzemplarzy.
Wiceprezes wydawcy do spraw marketingu - Michelle Fonseca - podkreśliła, ze tytuł „poradził sobie dobrze na wszystkich platformach, w tym na PC”. Wypowiedź menedżerki sugeruje, że projekt cieszy się dużą popularnością na komputerach, choć dokładnych danych nie ujawniono.
Ponadto oznajmiono, że w pierwszy weekend obecności na rynku Sekiro: Shadows Die Twice było jedną z najchętniej oglądanych produkcji w serwisie Twitch - łącznie materiały z gry śledzono przez 631 milionów minut. W tydzień wynik powiększył się do 1,1 miliarda minut.
Podobnie jak wcześniejsze projekty japońskiego From Software, tytuł charakteryzuje się bardzo wysokim poziomem trudności. Wielu graczy - w tym weterani cyklu Dark Souls - miewa problemy w walce z zarówno szeregowymi przeciwnikami, jak i silniejszymi bossami.
Akcję gry osadzono w szesnastowiecznej Japonii, podczas okresu zwanego Sengoku. Gracze kierują jegomościem znanym jako The Wolf - opiekunem młodego chłopca. Młodzieniec zostaje jednak porwany i bohater musi uratować podopiecznego.
Zobacz: Sekiro: Shadows Die Twice - Poradnik, Solucja
Tytuł zadebiutował 22 marca na PC, PS4 i Xbox One. „To doskonała produkcja o niesamowitym i niepowtarzalnym klimacie” - głosi nasza recenzja Sekiro: Shadows Die Twice.
Źródło: informacja prasowa