Sekiro - Shugendo, Świątynia demona dzwonu
Docieramy do głównej świątyni i dzwonu demona.
Po trudnej i męczącej drodze, którą przebyłeś idąc od strony posążka rzeźbiarza: Świątynia Senpou, góra Kongo, w końcu odkryłeś kolejną figurę, przy której możesz odpocząć.
Na lewo od posażka rzeźbiarza: Shugendo, odnajdziesz drogę (1) prowadzącą na wzniesienie, gdzie stacjonuje Kramarz z Shugendo. Przemieszczaj się ostrożnie po drewnianych deskach, obchodząc skalną ścianę.
Sprzedawca ma między innymi w swojej ofercie:
- Kroplę smoczej krwi
- Pięciokolorowy ryż
- Złom magnetytowy
Wróć do posążka rzeźbiarza Shugendo i spójrz w prawo. Twoim celem jest wspięcie się na górę. Zanim rozpoczniesz dalszą wędrówkę, przygotuj topór, który przyda się do rozbijania tarcz przeciwników w bambusowych kapeluszach.
idąc w górę, możesz skorzystać z dwóch dróg:
- dłuższej ścieżki (2) - wskakując do przejścia skalnego
- skrótu (3) - wskakując na gałąź drzewa, a potem na półkę skalną, ominiesz część wrogów, choć zwrócisz na siebie uwagę
Niezależnie, z której drogi skorzystałeś, kieruj się w górę ścieżki. Dotrzesz do punktu, z którego możesz przedostać się do:
- posążka rzeźbiarza: Tereny świątyni (A)
- posążka rzeźbiarza: Świątynia demona dzwonu (B)
Droga do posążka rzeźbiarza: Tereny świątyni (A), boss: Opancerzony wojownik
Wespnij się po skałach na wzniesienie, a potem, używając zaczepu na gałęzi, wskocz na górę.
Wchodząc do zabudowanego mostu (4), rozpoczniesz walkę z bossem: Opancerzony wojownik.
- Opis walki z bossem znajdziesz na stronie: Sekiro - boss: Opancerzony wojownik
Naprzeciwko mostu, na końcu skały (5), znajdziesz Czerwono-biały wiatraczek.
Gdy pokonasz bossa, przejdź przez most, za którym odnajdziesz posążek rzeźbiarza: Tereny świątyni, a także Złom magnetytowy.
Droga do posążku rzeźbiarza: Świątynia demona dzwonu (B)
Wybierając tę drogę, czeka cię trochę wspinaczki i latania na linie.
Wyskocz w powietrze i zaczep się o gałąź (6). Spadając, chwyć się krawędzi. Przesuń się w lewo i potem opuść się na poniższą krawędź, a potem zeskocz na półkę skalną (7).
Podejdź na skraj skały i zaczep się o kolejną gałąź (8), by wyskoczyć i chwycić się krawędzi (9). Następnie wespnij się na górę. Uważaj na spadające gekony. Stań między ścianami. Odbijając się od nich, wskoczysz na szczyt.
Na skale (10) leży Biały wiatraczek .
Idź w kierunku budynku. Po prawej stronie bramy (11) znajdziesz małe pomieszczenie (12), w którym odnajdziesz Małpią nalewkę. Otwórz wrota (11). W środku czeka na ciebie przeciwnik. Na ziemi leży Czarny proch.
Idąc prosto (13) dotrzesz do posążka rzeźbiarza: Świątynia demona dzwonu, a także do wielkiego dzwonu. Gdy w niego uderzysz, zwiększysz poziom trudności (siła wrogów wzrośnie), a w ekwipunku pojawi się przedmiot o nazwie Demon dzwonu. Jeśli go użyjesz, zdejmiesz brzemię, czyli sprawisz, że stopień trudności wróci do normalnego poziomu.
Na lewo (14) znajduje się skrót do Podzamcza Ashiny. Dotrzesz nim do lokacji: Mur podzamcza - schody. Po drodze czeka cię starcie z bossem Bezgłowym, choć możesz też go ominąć, jeśli nie chcesz z nim walczyć.
Jeżeli chcesz zwiedzić pozostałą część regionu Świątyni Senpou, góry Kongo, przenieś się do posążka rzeźbiarza: Tereny świątyni.
- Spis treści: Sekiro: Shadows Die Twice - Poradnik, Solucja
- Następnie: Sekiro - Tereny świątyni, Główna sala
- Poprzednio: Sekiro - Świątynia Senpou, góra Kongo