Skip to main content

Sekiro - Wielki Karp Koi: jak pokonać i ominąć

Jak pozbyć się wielkiej ryby pływającej w jeziorze w Źródlanym Pałacu.

Wielki Karp Koi to ogromna ryba, która pływa w jeziorze w Źródlanym Pałacu.

Aby dotrzesz do dalszej części Źródlanego Pałacu musisz najpierw ominąć wielką rybę. Dopiero wówczas, gdy odkryjesz posążek rzeźbiarza: Żerowisko, możesz rozpocząć czynności, które umożliwią ci uśmiercenie wielkiego karpia.

Wszystkie działania związane z ominięciem i zabiciem tego wodnego przeciwnika wyjaśniliśmy dokładnie poniżej.

Na tej stronie dowiesz się:


Jak ominąć wielką rybą w jeziorze w Źródlanym Pałacu?

  • Następnie wskocz do jeziora. Za zatopionym budynkiem, na dachu którego stoi staruszka (3), odnajdziesz podwodne wejście (4) do obszernej groty, w której pływa Wielki Karp Koi
  • Postaraj się pozostać niezauważonym. Przepłyń obok wielkiej ryby, korzystając z osłon w postaci drewnianych chat, i odnajdź przejście (5) otworze okiennym w dużym budynku. W razie gdyby karp cię dostrzegł szybko popłyń w kierunku otworu.
  • Płyń dalej aż dotrzesz na brzeg jeziora - jesteś już po jego drugiej stronie. Wynurz się, a potem przedostań się na górę, gdzie odnajdziesz posążek rzeźbiarza: Tereny pałacu.

Jak uśmiercić wielką rybą w jeziorze w Źródlanym Pałacu?

Zanim przystąpisz do czynności, które umożliwią ci zabicie Wielkiego Karpia Koi i zdobycia nagrody z tym związanej, najpierw musisz dotrzeć do posażka rzeźbiarza Tereny pałacu. Aby tego dokonać, omiń w jeziorze ogromną rybę i przedostań się na drugą stronę Źródlanego Pałacu. Powyżej znajdziesz informację, jak to wykonać.

  • Gdy staniesz obok posążka rzeźbiarza Tereny pałacu, wejdź na dach budynku, który znajduje się tuż obok.
  • Podejdź do krawędzi, od strony jeziora, i spójrz w lewo. Zobaczysz gałąź (6), na którą wskocz. Zeskocz na poniższy budynek i przejdź po platformie w stronę jeziora.
  • Dotrzesz do posażka rzeźbiarza Żerowisko (7). Tuż obok stoi dziwna postać - arystokrata (8). Porozmawiaj z nią.
  • Obok posążka rzeźbiarza znajduje się dzwon (9). Gdy w niego zabijesz, pojawi się Wielki Karp Koi, którego będzie można nakarmić specjalną przynętą, której jeszcze nie posiadasz
  • Następnie udaj się do jednego z dwóch handlarzy w dzbanach. Sprzedają swoje przedmioty za łuski karpia skarbów, które możesz znaleźć w różnych miejscach w grze. Tymi handlarzami są: Zacny Harunga w dzbanie, który przebywa na skalnej wysepce niedaleko Smoczego źródła w Hiracie, oraz Zacny Koremori w dzbanie, którego znajdziesz obok posążka rzeźbiarza: Przy arystokracie w dzbanie w Źródlanym Pałacu.
  • Porozmawiaj z jednym albo drugim. Opcja dialogowa pojawi się dopiero wówczas, gdy wydasz przynajmniej siedem łusek karpia skarbów u jednego z nich. Wtedy otrzymasz od handlarza Niezwykle cenną przynętę. Zdecydowanie lepiej odebrać niezwykle cenną przynętę od Zacnego Harungi w dzbanie, gdyż po zakończeniu tego zadania, ten będzie miał w ofercie przedmioty Koremoriego i będzie mógł nadal z nami handlować. W przeciwnim wypadku, jeden i drugi handlarz zginie, jeśli użyjesz przynęty Koremoriego.
  • Wróć z niezwykle cenną przynętą do posążka rzeźbiarza Żerowisko (7) i zabij w dzwon (9). Nakarm rybę niezwykle cenną przynętą. Następnie porozmawiaj z arystokratą (8), który wręczy ci łuski karpia skarbów.
  • Teraz przenieś się do Zatopionej Doliny, do posażka rzeźbiarza: Wodopój Małpiego Strażnika. W tym miejscu odnajdziesz martwego Karpia Koi, a także przedmiot o nazwie Wielki biały wąs (10)
  • Wróć do posążka rzeźbiarza: Żerowisko i wręcz arystokracie Wielki biały wąs, za co otrzymasz boską trawę
  • W zależności od kogo odebrałeś niezwykle cenną przynętę, wróć do tego handlarza. W dzbanie nie będzie sprzedawcy, ale znajdziesz w nim 1 sztukę lapis lazuli.
  • Kolejny raz wróć do posążka rzeźbiarza: Żerowisko, gdzie odnajdziesz zwłoki arystokraty. Porozmawiaj z kobietą opłakującą ojca i zbierz z ziemi kolejne łuski karpia skarbów.
  • Jeśli odebrałeś niezwykle cenną przynętę od Zacnego Harungi w dzbanie, wróć do niego. Ten zamieni się w rybę. Będzie miał nadal w ofercie swoje przedmioty, a także Koremoriego.

Zobacz także