Sekiro z systemem walki w stylu Bloodborne, dzięki modyfikacji
Inny rodzaj potyczek.
Jeden z fanów Sekiro: Shadows Die Twice przygotował modyfikację, która wprowadza do produkcji system walki wzorowany na rozwiązaniu ze starszej produkcji studia From Software - Bloodborne.
Największa różnica dotyczy obrony. Po zainstalowaniu moda, blokowanie i parowanie wrogich ataków nie zabezpieczy naszej postaci przed obrażeniami - jedynym sposobem na ochronę przed ciosami jest wykonywanie odskoków i uników.
Odpowiedzialny za modyfikację użytkownik o pseudonimie thefifthmatt podkreśla, że zmiana ma duży wpływ na starcia z bossami. Przekonuje, że niektóre potyczki są łatwiejsze, a inne trudniejsze - gracz musi stosować taktyki używane w Bloodborne.
To nie wszystko, ponieważ zwiększono obszar, w którym odskakujący bohater jest odporny na ciosy - z 6 do 16 klatek. Autor projektu przyznaje, że to więcej niż w pozostałych grach From Software, ale wyjaśnia, że ataki w Sekiro mają dłuższy zasięg - jednocześnie przygotował alternatywny tryb (Bestii), gdzie pole niewrażliwości wynosi 11 klatek.
Zobacz: Sekiro: Shadows Die Twice - Poradnik, Solucja
Dzięki modyfikacji, na samym początku otrzymujemy też Bell Demon - przedmiot znoszący u oponentów bonusy do statystyk, przez co walki są podobno nieco lepiej zrównoważone. Do tego system umożliwiający odzyskanie części utraconego zdrowia, gdy zranimy przeciwnika.
Mod można pobrać za darmo za pośrednictwem serwisu Nexus Mods, gdzie dostępna jest także instrukcja instalacji w języku angielskim. Aby skorzystać z systemu starć wzorowanego na Bloodborne, pobrane pliki należy wypakować do folderu z grą i zmienić plik konfiguracyjny.
Źródło: Nexus Mods