Skip to main content

Sen Łowcy z Bloodborne na silniku Unreal Engine 4

Projekt fana.

Gdyby firmy FromSoftware i Sony rozważały kiedyś konwersję Bloodborne na PC, warto zaangażować do pomocy Simona Barle'a, który na własną rękę wykonał już część prac.

Mowa o przeniesieniu centralnej lokacji - Sen Łowcy - na silnik Unreal Engine 4, z wiernie odwzorowanym układem cmentarza, budynkiem, a nawet oświetleniem i krzaczkami.

Simon Barle dysponuje pewnym doświadczeniem, ponieważ jest pracownikiem studia EA DICE, odpowiadając w Battlefieldzie 4 i w Battlefield Hardline za wygląd roślinności.

W zestawieniu z oryginałem, projekt Unreal Engine 4 wygląda nawet lepiej - dzięki wyższej rozdzielczości oraz statycznej naturze, co pozwala nie przejmować się płynnością działania.

Bloodborne pozostaje oczywiście produkcją na wyłączność dla PlayStation 4, przygotowaną na autorskim silniku graficznym.

Zobacz na YouTube

Zobacz także