Sen Łowcy z Bloodborne na silniku Unreal Engine 4
Projekt fana.
Gdyby firmy FromSoftware i Sony rozważały kiedyś konwersję Bloodborne na PC, warto zaangażować do pomocy Simona Barle'a, który na własną rękę wykonał już część prac.
Mowa o przeniesieniu centralnej lokacji - Sen Łowcy - na silnik Unreal Engine 4, z wiernie odwzorowanym układem cmentarza, budynkiem, a nawet oświetleniem i krzaczkami.
Simon Barle dysponuje pewnym doświadczeniem, ponieważ jest pracownikiem studia EA DICE, odpowiadając w Battlefieldzie 4 i w Battlefield Hardline za wygląd roślinności.
W zestawieniu z oryginałem, projekt Unreal Engine 4 wygląda nawet lepiej - dzięki wyższej rozdzielczości oraz statycznej naturze, co pozwala nie przejmować się płynnością działania.
Bloodborne pozostaje oczywiście produkcją na wyłączność dla PlayStation 4, przygotowaną na autorskim silniku graficznym.