Seria Dungeon Siege powraca, ale gracze nie będą zadowoleni
Jako część metaverse.
Square Enix przywraca do życia popularną przed laty serię Dungeon Siege, ale... jako wokselowe treści przygotowane na potrzeby „metaverse” gry The Sandbox.
Ostatnia część zasłużonego cyklu - Dungeon Siege 3 - ukazała się w 2011 roku, wyprodukowana przez studio Obsidian. Japońska korporacja kupiła licencję rok wcześniej, od Gas Powered Games.
Teraz seria powraca. „The Sandbox, wiodący, zdecentralizowany, wirtualny świat należący do Animoca Brands, ogłasza dzisiaj podjęcie współpracy ze Square Enix” - napisano w informacji prasowej.
„Współpraca obejmuje dwie uzupełniające się kwestie” - zapewniają twórcy. Pierwsza zapewni „interaktywne doświadczenia RPG, którymi gracze mogą cieszyć się podczas poznawania najlepszych praktyk w budowaniu własnych przygód Dungeon Siege”.
Drugi element to wokselowe - złożone z sześcianów - postacie i przedmioty inspirowane serią, do wykorzystania we wbudowanych edytorach treści The Sandbox.
Nie jest to pierwsza współpraca tego typu w opisywanym tytule. W ubiegłym miesiącu treści związane z sympatycznymi Kórlikami zaoferował już Ubisoft.
The Sandbox to produkcja ze światem w stylu Minecrafta, gdzie użytkownicy kupują nie tylko nieruchomości, ale także wokselowe przedmioty - wszystko to reprezentowane jako tokeny NFT.