Skip to main content

Serwery XDefiant zrobiły „bum” na premierę, a Ubisoft próbuje na to zaradzić

Sytuacja się poprawia.

XDefiant - nowa, darmowa strzelanka Ubisoftu - zadebiutowała wczoraj oficjalnie na PC oraz konsolach obecnej generacji. Na premierę nie obyło się bez problemów z matchmakingiem, ale Ubisoft zapewnia, że sytuacja stopniowo się poprawia.

Obecnie nie jest jasne, czy problemy wzięły się ze zbyt dużego zainteresowania tytułem, czy może po prostu niedopatrzenia ze strony Ubisoftu. Przez pierwsze kilka godzin po premierze wielu graczy miało kłopot z dostaniem się do rozgrywki. Również koledzy z redakcji musieli wykazać się cierpliwością, ponieważ do meczu udało im się dołączyć dopiero 3 godziny po premierze.

Serwery matchmakingu robią »bum«! Pracujemy nad tym!” - napisał na X Mark Rubin - producent strzelanki. Bardziej oficjalny komunikat wydano na oficjalnej stronie, gdzie zapewniono, że zespół zdaje sobie sprawę z komplikacji i pracuje nad poprawkami.

Widzimy postępy w działaniu serwerów matchmakingu. Będziemy nadal monitorować sytuację i informować was na bieżąco”- czytamy w ostatnim komunikacie, opublikowanym 8 godzin temu. Dziś rano gra faktycznie działa już lepiej, ale ostatnie słowo w temacie lepiej będzie pozostawić społeczności graczy.

Zobacz na YouTube

Ubisoft przebyło długą i skomplikowaną drogę, zanim finalnie trafiło na rynek. Zapowiedziana w lipcu 2021 roku produkcja zaliczyła kilka opóźnień, po drodzę napotykając się m.in. na problemy z certyfikacją na konsolach oraz „niespójnością” w rozgrywce.

Ostatecznie jednak grę udało się wydać. W wydaniu premierowym znajdziemy 5 trybów rozgrywki, 14 map, 24 bronie i 44 gadżety do nich, a w rozgrywce wcielimy się we frakcje znane z innych serii Ubisoftu, a więc m.in. Czyścicieli z The Division, agentów ze Spliter Cell czy partyzantów z Far Cry 6.

Zobacz także