Skip to main content

Sezon Krwi w Diablo 4 z mnóstwem nowości. Droga do setnego poziomu skrócona o 40%

Gracze zmierzą się z inwazją wampirów.

Podczas wczorajszej transmisji na żywo deweloperzy Diablo 4 podali pełną listę nowości, jakie czekają na graczy w drugim sezonie gry, nazwanym Sezon Krwi. Tym razem gracze zmierzą się z nękającą Sanktuarium aktywnością wampirów. Aby je pokonać będą musieli wykorzystać nowe wampiryczne moce i unikalne zbroje.

Jak możemy się dowiedzieć z wpisu na blogu gry, ponieważ wampiry nie są typowym demonicznym zagrożeniem, z jakim wcześniej zmagali się gracze, bohaterowie Sanktuarium będą musieli pokonać potwory ich własną bronią. Z pokonanych przeciwników zdobędziemy tak zwaną Potężną Krew, którą wydamy w nowym drzewku umiejętności.

Samo odblokowanie mocy jednak nie wystarcza do jej użycia – w tym celu będziemy musieli zdobyć nowe Zbroje Paktu. Każdy element pancerza tego typu zapewnia pewną pulę specjalnych punktów (podzielonych na trzy typy: Zaciekłość, Boskość i Wieczność). Aby skorzystać z danej mocy, musimy zgromadzić ekwipunek zapewniający wymaganą liczbę punktów.

Oprócz nowej linii fabularnej, w świecie gry pojawi się pięciu finałowych bossów, których możemy odblokować wykonując różne zadania. Natomiast wszyscy bossowie finałowi otrzymali znacznie szerszą pulę potencjalnych nagród, w skład której wchodzą m.in. przedmioty unikatowe i elementy ozdobne charakterystyczne dla danego bossa.

Poza tym Sezon Krwi, a w zasadzie udostępniony wraz z nim patch o numerze 1.2.0 wprowadzi wiele poprawek i ulepszeń, poprawiających jakość gry. Przede wszystkim czas potrzebny na osiągnięcie 100 poziomu został skrócony o około 40 procent. Gracze otrzymają więcej doświadczenia z zabitych potworów, a wszelakie premie do zdobywanego PD utrzymają się dłużej.

Ciekawą opcją, z której z pewnością skorzysta wielu doświadczonych graczy, będzie możliwość całkowitego pominięcia kampanii zaraz po rozegraniu prologu, aby od razu przejść do zawartości sezonowej. Zdobyte nagrody za osiągniętą Renomę od teraz będą się przenosić z postaci na postać i z sezonu na sezon, jednak nie pomiędzy trybami gry. Blizzard doda do gry także możliwość teleportowania się bezpośrednio do wnętrza Lochu Koszmaru zamiast do okolic wejścia, co oszczędzi graczom sporo czasu.

Deweloperzy wyszli też naprzeciw użytkownikom mającym problemy z połączeniem internetowym. W przypadku nagłego rozłączenia z serwerem gry, postać gracza automatyczne użyje Zwoju Ucieczki, jeśli tylko posiada go w swoim ekwipunku. Przemieszczanie się po świecie gry również stanie się przyjemniejsze dzięki mocniejszym i szybszym wierzchowcom, które dodatkowo będą mogły przedzierać się przez barykady.

Czas oczekiwania na wydarzenia świata także został znacznie skrócony, a odliczanie do rozpoczęcia danego eventu zacznie się wcześniej, aby gracze mieli więcej czasu na przygotowanie się. Zwiększono także nagrody złota i PD za ukończenie konkretnych aktywności. Sezon Krwi i łatka 1.2.0 zadebiutują już 17 października. Z pełną listą zmian można się zapoznać na stronie Blizzarda.

Zobacz także