Skip to main content

Shadow Tactics - Misja 11: Miasto Matsuyama

Zdobywamy informacje na temat miejsca pobytu Masaru i porywamy go.

Po uwolnieniu bohaterów z więzienia na Górze Tsuru ich problemy nie dobiegły do końca. Padły na nich bowiem oskarżenia zabicia Ryunosuke. Aby oczyścić się z zarzutów Hayato oraz Aiko udają się do Matsuyamy w celu porwania Masaru.

Zaczynasz na dachu budynku na południowym wschodzie. Pierwszym celem dwójki bohaterów będzie zdobycie informacji na temat miejsca pobytu Masaru. W tym celu musisz podsłuchać strażników rozmawiających przy przystani lub posiadłości.


Odznaki:

  • Nie wspinaj się na drabiny czy pnącza, ani nie używaj haka.
  • Nie wchodź do wody.
  • Nie ingeruj w kąpiel lub masaż.
  • Zabij 5 przeciwników za pomocą spadających obiektów.
  • Nie zgaś żadnego źródła światła (w tym pochodni noszonych przez przeciwników).
  • Podgrzej wodę w wannie.
  • Wyeliminuj masażystę.
  • Ukończ misję na najtrudniejszym poziomie trudności.
  • Wypełnij misję w czasie poniżej 9 minut.

Mapa - Miasto Matsuyama

Mapę możesz powiększyć lub pobrać na dysk.

  • A - miejsce startu.
  • B1, B2 - przebrania dla Aiko.
  • C1, C2 - strażnicy rozmawiający przy posiadłości, na przystani.
  • D1 - miejsce masażu Masaru.
  • D2 - miejsce kąpieli Masaru.
  • E - łódź, na którą musisz dostarczyć Masaru.

Zdobycie stroju dla Aiko

Zaczynasz na dachu budynku w zaciemnionej uliczce. Prowadzą do niej dwie ścieżki obstawione przez strażników. Poczekaj, aż rywal z dołu (#3 na obrazku powyżej) zacznie iść w górę, po czym szybko dobiegnij do cywila (#1 na obrazku poniżej), ogłusz go pięścią i przenieś nieco w prawo, aby ciała nie zobaczył nikt z placu przed tobą. Odłóż cywila na ziemię i szybko użyj haka (#2 na obrazku poniżej), aby dostać się na dach budynku. Kiedy wartownik (#3 na obrazku poniżej) zobaczy ciało cywila rzuć w niego z góry shurikenem, zanim wezwie alarm. Następnie przenieś zwłoki za narożnik z prawej i poczekaj chwilę, aż cywil się obudzi i pobiegnie do domu.

Przejdź Hayato na kraniec dachu, zeskocz na dół i użyj haka (#4 na obrazku powyżej), aby dostać się na dach kolejnego budynku. Poczekaj, aż wartownik na tarasie (#6 na obrazku powyżej) nie będzie patrzył w twoim kierunku, po czym z góry zabij pobliskiego rywala (#5 na obrazku powyżej) w momencie, gdy ten będzie znajdował się przy krawędzi dachu wychodzącego na ulicę z patrolem.

Wróć na dach i poczekaj, aż wartownik (#7 na obrazku powyżej) zacznie iść w górę (uważaj też na patrol z prawej). Zeskocz wtedy na dół i zgaś lampę (#8 na obrazku powyżej), do której wyruszy cywil (#9 na obrazku powyżej). Po drodze ogłusz go i szybko przeciągnij w uliczkę z prawej, gdzie nie będzie przez nikogo widziany. Po chwili do lampy zbliży się wartownik (#7 na obrazku powyżej) - kiedy nikt nie będzie patrzył zabij go shurikenem i przeciągnij ciało na koniec uliczki z prawej. Po chwili cywil się przebudzi i pobiegnie do domu. Na numer z lampą możesz jeszcze wyeliminować jednego cywila (#10 na obrazku powyżej) chodzącego po podwórzu - po ogłuszeniu przenieś ciało do uliczki i poczekaj, aż się przebudzi i pobiegnie do domu.

Wróć do uliczki, po czym przejdź w pobliże domku (#11 na obrazku powyżej) na placu. Stamtąd udaj się do lampy (#12 na obrazku powyżej), zgaś ją i błyskawicznie znokautuj cywila (#13 na obrazku powyżej), którego zanieś do domu (#11 na obrazku powyżej). Ukucnij i poczekaj, aż zgaszoną lampę zauważy wartownik (#14 na obrazku powyżej). Kiedy się do niej zbliży i nie będzie w zasięgu rywala na tarasie (#6 na obrazku powyżej), to rzuć w niego shurikenem i zanieś ciało do tego samego pomieszczenia, gdzie ukryłeś cywila.

Ponownie wejdź na dach budynku z prawej i przejdź z niego w pobliże drabiny (#15 na obrazku powyżej). Kiedy nikt nie będzie patrzył zejdź na dół i wejdź w zarośla (#16 na obrazku powyżej). Dojdź nimi do drzwi budynku z lewej, wejdź do niego, a potem wyjdź na taras, gdzie zabij przeciwnika (#6 na obrazku powyżej).

Na koniec z krzaków ogłusz cywila (#17 na obrazku powyżej) i ukryj jego ciało w krzakach. Następnie wejdź na taras budynku z prawej i powietrza zabij wartownika (#18 na obrazku powyżej), po czym szybko ogłusz cywila (#19 na obrazku powyżej). Wrzuć ciało wartownika do studni i poczekaj, aż przebudzeni cywile pobiegną do domu. Teraz wystarczy podejść Aiko do stroju (#20 na obrazku powyżej, B1 na mapie) i podnieść go.


Podsłuchanie strażników

Po zdobyciu stroju dla Aiko czas przedostać się w pobliże przystani, gdzie czeka cię zadanie podsłuchania rozmawiających wartowników.

W pierwszej kolejności ogłusz chodzącego z lewej cywila (#1 na obrazku powyżej). Poczekaj, aż się przebudzi i ucieknie do domu. Następnie zgaś lampę (#2 na obrazku powyżej) w narożniku i poczekaj, aż podejdzie do niej samuraj (#3 na obrazku powyżej). Kiedy się zbliży strzel do niego z pistoletu, a potem szybko dobij go z bliska.

Następnie udaj się do małego ogrodu i zagadaj wartownika (#4 na obrazku powyżej) tak, aby spojrzał w lewo. Następnie podejdź Hayato do cywila (#5 na obrazku powyżej) i jednocześnie zabij Aiko strażnika, a Hayatem ogłusz cywila. Następnie zagadaj Aiko pięcioosobowy patrol (#6 na obrazku powyżej), po czym zabij shurikenem wartownika (#7 na obrazku powyżej) na podwyższeniu i znieś jego ciało na dół, w krzaki. Następnie wejdź obydwiema postaciami na dach budynku (#8 na obrazku powyżej).

Po znalezieniu się na dachu zeskocz jedną z postaci w krzaki z prawej (#1 na obrazku powyżej) i przejdź nią w kolejne zarośla (#2 na obrazku powyżej), a drugim bohaterem zeskocz na lewo (#3 na obrazku powyżej) i ustaw się przy studni. Pierwszą postacią wejdź w zasięg rozmawiających samurajów (#4 na obrazku powyżej, C1 na mapie). Kiedy zaczną iść w lewo przejdź w zarośla (#1 na obrazku powyżej), w które wskoczyłeś wcześniej. Kiedy rozmawiający przejdą dalej ich rozmowę podsłucha druga postać.

Po zdobyciu wymaganych informacji przejdź po zaciemnionej części ogrodu do krzaków z lewej (#5 na obrazku powyżej), a potem udaj się do miejsca zbiórki (#6 na obrazku powyżej) na dachu (na górę dostaniesz się po haku), gdzie bohaterowie się naradzą.


Porwanie Masaru

Okaże się, że Masaru, którego masz porwać, przebywa w lokalnej publicznej łaźni znajdującej się na północnej wysepce. Cała sztuka polega na tym, aby odciągnąć od niego strażników, co możesz uczynić na dwa sposoby - zabijając jego masażystę (D1 na mapie) i rozpoczynając przez wartowników poszukiwania mordercy lub podgrzewając wodę (D2 na mapie), przez co Masaru pobiegnie się schłodzić.

Zeskocz z dachu na dół, a potem do kanału, przez który przepłyń na drugą stronę (#1 na obrazku powyżej). Następnie wejdź Aiko po pnączach (#2 na obrazku powyżej) na górę i ukryj się w pobliskich krzakach. Kiedy Masaru wraz ze świtą samurajów weźmie kąpiel i zacznie się oddalać, to załóż w narożniku (#3 na obrazku powyżej) strój kamuflujący. Następnie przejdź w pobliże paleniska (#4 na obrazku powyżej) i skorzystaj z niego, aby podgrzać wodę. Jednocześnie podpłyń Hayatem do małej przystani na północy.

Następnie pobiegnij na przystań z lewej i zagadaj strażnika (#5 na obrazku powyżej). Poczekaj, aż kapelusznik (#3 na obrazku powyżej) zacznie iść w stronę łaźni. Wyjdź wtedy Hayatem na brzeg i zabij lokalnego wartownika (#4 na obrazku powyżej). Wrzuć jego ciało do wody, a potem wyeliminuj tak samo dwóch kolejnych strażników (#3, #5 na obrazku powyżej). Po chwili powinien przybiec Masaru (#6 na obrazku powyżej), który poparzył się w wannie. Ogłusz go pięścią i zacznij dźwigać Aiko.


Spis treści: Shadow Tactics - Poradnik, Solucja


Hayatem wyeliminuj wartownika (#7 na obrazku powyżej) przy mostku, a Aiko zacznij ciągnąć nieprzytomnego Masaru w pierwsze zarośla (#8 na obrazku powyżej). Uważając na ruchy wartowników na placu przeciągnij go następnie w kolejne krzaki (#9 na obrazku powyżej) i kontynuuj poruszanie się w ten sposób dalej (#10, #11 na obrazku powyżej). Przed zejściem do łodzi (#13 na obrazku powyżej) wyeliminuj przy pomocy Hayato lokalnego przeciwnika (#12 na obrazku powyżej). Następnie wejdź bohaterami na pokład łodzi i połóż na nim transportowanego człowieka, co ukończy misję.

Zobacz także