Shelter 2 - niezależny symulator rysia opóźniony do przyszłego roku
W planach jest inna produkcja.
Szwedzkie studio Might and Delight poinformowało, że opóźnia premierę niezależnej produkcji Shelter 2 z powodu natłoku prac.
Tytuł opowiadający o życiu rodziny rysiów w mroźnym lesie miał zadebiutować jesienią, ale debiut przełożono na I kwartał przyszłego roku. Platformy docelowe to PC i Mac.
„Eksperymentujemy z typem gry, której nigdy wcześniej nie tworzyliśmy i jesteśmy zmuszeni dodać do harmonogramu kilka dodatkowych miesięcy” - wyjaśniają deweloperzy.
Nie ujawniono, jakie eksperymenty ma na myśli Might and Delight. Pierwsza odsłona Shelter bazowała na podobnym koncepcie, lecz gracz wcielał się w borsuka.
W związku z nowym bohaterem głównym zmieni się także rozgrywka - większą rolę odegra teraz sprawne poruszanie się, zręczność oraz wytrzymałość. Ogólne założenia są jednak identyczne: zadaniem graczy będzie ochrona kociąt i dbanie o ich potrzeby.
Nie bez znaczenia może być fakt, że deweloperzy opublikowali jednocześnie tajemniczy obrazek ze swojego drugiego projektu, który ukaże się jeszcze przed Shelter 2.