Sieciowa strzelanka Destiny ze sporym patchem w dniu premiery
Zmiany w broniach, klasach i statystykach.
Studio Bungie opublikowało pełną listę modyfikacji, jakie wprowadziła w dniu premiery aktualizacja strzelanki Destiny, wymagana do uruchomienia gry.
Zmiany obejmują zapewne szereg sugestii i spostrzeżeń zebranych podczas testów wersji beta. Usprawniono różne typy broni, klasy postaci, balans rozgrywki czy mapy do sieciowych pojedynków.
Zredukowano między innymi obrażenia, celność i stabilność karabinów szturmowych (Assault Rifle), a broń pulsacyjna (Pulse Rifle) otrzymała lepsze statystyki, z większymi obrażeniami i mniejszym odrzutem.
Największe zmiany w dziedzinie broni dotknęły jednak pobocznego rewolweru (Hand Cannon). Broń ta ma teraz o 20 procent lepsze przybliżenie, do tego zadaje więcej obrażeń i dysponuje większym magazynkiem.
Gracze pamiętający jeszcze testy beta zapewne z zadowoleniem przyjmą wiadomość, że boss Spidertank jest teraz nieco łatwiejszy do pokonania. Punkty życia nóg mechanicznego pająka zmniejszono o 16 procent.
Zadania poboczne typu Bounties można teraz akceptować na 4 poziomie doświadczenia, a nie jak wcześniej - na 6.
Pełną listę zmian opublikowano na oficjlanej stronie Bungie. Destiny dostępne jest w Polsce od dzisiaj, na PlayStation 3, PS4, X360 i Xbox One.