Siedem minut akcji z Sonic Mania
Powrót niebieskiego jeża.
Targi PAX West były w ubiegły weekend szansą na zaprezentowanie gier, na które nie znalazło się miejsce na tegorocznym E3 czy Gamescomie - jedną z takich pozycji jest Sonic Mania.
Dość skomplikowana kolaboracja Segi, Headcannon, PagodaWest Games oraz Christiana Whiteheada z Australii to powrót słynnego niebieskiego jeża do świata w dwóch wymiarach.
Platformówkę zapowiedziano w lipcu tego roku, w czasie imprezy z okazji 25. urodzin tytułowego bohatera. Do wyboru będą trzy postacie - poza Sonikiem, zagramy także jako Knuckles oraz Tails.
Produkcja nawiązywać ma do klasycznych odsłon serii, oferując odświeżone wersje etapów z poprzednich części cyklu, ale także całkiem nowe lokacje.
Premierę Sonic Mania ustalono na wiosnę przyszłego roku, na PC, PlayStation 4 i Xbox One.
Prace nad tytułem prowadzi studio PagodaWest Games, wspomagane przez deweloperów odpowiedzialnych za przeniesienie na urządzenia mobilne dwóch odsłon Sonic The Hedgehog - Christiana Whiteheada i jednoosobowy zespół Headcannon.
Sega rozwija jednocześnie także inny projekt z niebieskim jeżem w roli głównej. Szczegółów brak, ale tytuł ukaże się w przyszłym roku na PC, PS4, Xbox One i Nintendo NX.