Skip to main content

Silent Hill 2 Remake - Zachodnie South Vale (Noc): wejście do parku

Etap bez zagadek.

Podczas zabawy w grze Silent Hill 2 Remake ponownie wrócimy na ulice dzielnicy Zachodnie South Vale, jednak tym razem w trakcie deszczowej nocy, starając się dogonić uciekającą Laurę. Jest to kolejny bardzo liniowy poziom, tym razem całkowicie pozbawiony zagadek, a zamiast tego pozwalający nam zmierzyć się ze sporą liczbą wrogów.

Zaczynamy przy wyjściu ze szpitala Brookheaven. Podnosimy z biura w dyżurce pielęgniarek na parterze klucz i notatkę, po czym oglądamy scenkę. Podchodzimy do głównej bramy i otwieramy ją znalezionym kluczem, co pozwoli nam wyjść na ulicę. Na zewnątrz kierujemy się w prawo wzdłuż ulicy.

W tym rozdziale warto cały czas trzymać broń w pełni załadowaną i gotową do walki, ponieważ na przeciwników będziemy się natykać w zasadzie co kilka kroków - nierzadko będzie nas atakowało nawet kilku naraz. Nie znaczy to jednak, że w tym rozdziale gra będzie szczodrzej obdarowywała nas amunicją i przedmiotami leczącymi. Musimy dokładnie zwracać uwagę na stan naszych zapasów.

Przechodzimy przez drzwi na końcu i uważamy, bo od razu po drugiej stronie zaatakuje nas manekin. Przechodzimy dalej ulicą i wchodzimy do oświetlonego garażu, przed którym stoi samochód. Wewnątrz przechodzimy do pomieszczenia obok i rozbijamy nadkruszoną ścianę. Przechodzimy przez powstałą w ten sposób wyrwę. Trafimy do magazynu, gdzie wychodzimy drzwiami obok czerwonej kartki zapisu.

W oddali zobaczymy Laurę, która znowu ucieknie. Na końcu placu w rogu zauważymy wózek. Chwytamy go i przesuwamy pod niską kartę obok. Wchodzimy na wózek i z jego pomocą przeskakujemy przez kratę. Wychodzimy na ulicę i kierujemy się w stronę restauracji widocznej przed nami. Wchodzimy do środka i przechodzimy przez lokal poprzez drzwi na końcu.

Trafimy na parking. Przechodzimy między autobusem i ciężarówką, po czym wychodzimy na drogę kratą obok śmietnika. Skręcamy w prawo i kontynuujemy ulicą. Na końcu znowu spotkamy Laurę, za którą wbiegamy do tunelu. Na spodniej części kraty zauważymy potwora. Na razie nie będzie on dla nas szczególnie groźny, ale jeśli nie opuścimy szybko tunelu, to zacznie wydawać z siebie ryk zabierający nam nieco zdrowia.

Po wyjściu z drugiej strony tunelu wchodzimy do przyczepy campingowej po prawej i podnosimy ze stołu ulotkę z notatką. Naniesie to na naszą mapę nasz kolejny cel. Idziemy dalej prosto ulicą i obok wielkiej dziury w jezdni przechodzimy przez szparę w siatce. Dochodzimy do końca podwórka i wchodzimy do budynku po lewej. Zabijamy wrogów i wyskakujemy przez rozbite okno na zewnątrz.

Kierujemy się na przeciwną stronę ulicy do oświetlonego baru. Wewnątrz przechodzimy na zaplecze przez uchylone drzwi obok lady. Przechodzimy przez budynek i wychodzimy z tyłu przez uchylone drzwi. Podążamy uliczką między garażami i przy kolejnej wielkiej dziurze w drodze skręcamy w alejkę po lewej. Wspinamy się na skrzynię i wchodzimy przez okno.

Wewnątrz od razu przechodzimy przez dziurę w ścianie, a potem wyskakujemy na zewnątrz przez okno. Usłyszymy dźwięk telefonu. Podchodzimy do budki telefonicznej, oglądamy scenkę, a następnie zabieramy z niej wiadomość oraz klucz nastawny. Podążamy dalej ulicami w jedynym dostępnym kierunku. Przechodzimy przez drzwi w dużej zasłonie na końcu.

Używamy klucza nastawnego do otwarcia drzwi tunelu przed nami i przechodzimy przez niego. Spotkamy znowu te same dwa uwieszone kraty potwory, co wcześniej. Ponownie, nie będą przesadnie groźne, jeśli szybko opuścimy tunel. Schodzimy po schodach i w kolejnym, małym tunelu przechodzimy przez bramę na końcu.

W parku trzymamy się lewej strony i przechodzimy przez wysoką, zardzewiałą kratę, a nie bramę, którą wcześniej weszliśmy na molo. Idziemy dalej prosto, aż spotkamy Angelę. Oglądamy scenkę, po której wchodzimy w interakcję ze skrytką pod pomnikiem. Czytamy wiadomość i zabieramy klucz.

Idziemy dalej parkową alejką, wchodzimy po kamiennych schodach i wychodzimy na ulicę. Teraz podążamy cały czas ulicą, aż dotrzemy do Towarzystwa Historycznego Silent Hill, które jest wstępem do kolejnego rozdziału. Po dotarciu otwieramy drzwi wejściowe kluczem i wchodzimy do środka.

Następnie: Silent Hill 2 Remake - Więzienie Toluca: pokój z robakami, odważniki, przełączniki generatora, szubienice

Spis treści: Silent Hill 2 Remake - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Silent Hill 2 Remake - Szpital Brookheaven (Druga Strona): trzy łańcuchy, Pani Drzwi, Cukierek albo Psikus

Zobacz także