Skip to main content

Silnik Halo: Infinite powstał z myślą o PC

Posiadacze komputerów są priorytetem dla twórców.

Twórcy przygotowywanego Halo: Infinite - kolejnej odsłony przygód Master Chiefa - ujawnili, że napędzający strzelankę silnik SlipSpace powstał z myślą nie tylko o Xbox One, ale i PC.

Na antenie świątecznej transmisji zorganizowanej w serwisie Mixer przedstawiciele studia 343 Industries zapewnili, że posiadacze komputerów osobistych są dla deweloperów priorytetem. Obiecują, że dostosują tytuł do różnych konfiguracji sprzętowych (dzięki, PC GamesN).

- Traktujemy właścicieli PC jak obywateli pierwszej kategorii. Gracze na tej platformie oczekują czegoś więcej niż jakości konsolowej. Ważne jest dla nas zadbanie o to, by grę można było uruchomić na różnych zestawach - tłumaczy dyrektor techniczny produkcji, David Berger.

Zobacz na YouTube

Projektanci zapewnili również, że posiadacze komputerów mogą liczyć na mechanizm do walki z oszustami w rozgrywce wieloosobowej. Wersje testowe otrzymają jednak później niż grający na Xbox One, ponieważ autorzy nadal muszą rozwiązać kilka problemów.

Przy okazji ujawniono kilka szczegółów na temat samej strzelanki (dzięki, ResetEra). W planach jest między innymi opcja zabawy na podzielonym ekranie dla maksymalnie czterech użytkowników, aczkolwiek nie sprecyzowano, w jakich wariantach.

Ponadto twórcy ogłosili, że personalizację postaci wzorują na lubianym przez graczy systemie z Halo Reach. Pojawią się też noszone pod pancerzami czarne kombinezony dla podopiecznych, a osoby, które w piątej części zdobyły maksymalny poziom, w nowej odsłonie otrzymają bonus.

Zobacz także