Silnik Unity zadziała na X360 i Xbox One
Z wsparciem dla Kinecta, SmartGlass i „nieograniczonych możliwości serwerów w chmurze”.
Microsoft podpisał umowę z twórcami Unity, dzięki czemu gry wykorzystujące ten silnik zobaczymy także na konsolach Xbox 360 i Xbox One.
Twórcy Unity przygotują także kilka nowych narzędzi dla deweloperów koncentrujących się na Xbox One, w tym wsparcie dla Kinecta, aplikacji SmartGlass i „nieograniczonych możliwości serwerów w chmurze".
Według producenta silnika, społeczność użytkowników Unity liczy już niemal 2 mln deweloperów. Narzędzie jest szczególnie popularne wśród firm i twórców niezależnych, których nie stać na drogie licencje lub tworzenie własnych rozwiązań.
- Nagle mamy silnik, który oferuje równe możliwości dla wszystkich - mówi Ragnar Tornquist, który pracuje nad przygodówką Dreamfall Chapters właśnie na Unity.
- Bez względu na to, jak duży masz zespół, dostajesz silnik z pełnym zestawem opcji, nie musisz płacić milionów dolarów, by otrzymać dodatkowe funkcje. Unity jest tanie i przystępne.