Skip to main content

Skala prac nad remake'em Final Fantasy 7 wykracza poza oryginał

Stąd podział na odcinki.

Producent Final Fantasy 7 - Yoshinori Kitase - wyjaśnił decyzję stojącą za podziałem powstającej wersji Remake na odcinki, co nie do końca spodobało się graczom.

Tak było

„Główną przyczyną tego, że dotychczas nie zabraliśmy się za prace nad nową wersją gry jest to, jak ogromnym przedsięwzięciem jest zrekonstruowanie Final Fantasy 7 w oparciu o współczesną technologię” - wyjaśnia deweloper na oficjalnym blogu Square Enix.

„Final Fantasy 7 Remake umożliwia wykroczenie poza opowieść, świat i wrażenia z oryginalnej gry w sposób, o jakim zawsze marzyliśmy. Wieloczęściowy format pozwala nam rozszerzyć historię i doświadczenia, dla nowych graczy i powracających fanów.”

„Przygotowanie odpowiedniego remake'u, z zachowaniem takich samych wrażeń i »gęstości« jak w oryginale przełożyłoby się na zawartość, której nie da się zmieścić w jednej części.”

„Gdybyśmy starali się to zrobić, musielibyśmy wyciąć różne elementy i stworzyć skondensowaną wersję Final Fantasy 7. Wiemy, że nikt tego nie chce” - dodaje Kitase.

„Mam nadzieję, że te wyjaśnienia pomogą docenić rozmiar projektu i nasze plany dla tego remake'u. Wykraczamy poza skalę, głębię świata, narrację i rozgrywkę oryginału, by dostarczyć coś dobrze znanego, ale jednocześnie nowego.”

„Jak już wspominałem, lubimy robić niespodzianki” - kończy producent.

Yoshinori Kitase był reżyserem i odpowiadał za scenariusz oryginalnego Final Fantasy 7, a teraz jest producentem odświeżonej wersji. W dorobku ma też wiele innych tytułów, jak Lightning Returns: Final Fantasy 13 czy Final Fantasy 10-2.

Zobacz na YouTube

Nudzisz się? Zobacz także:

Zobacz także