Skate niczym Assassin’s Creed. Wyciek pokazuje mechanikę parkouru
Skoki i wspinaczka.
W internecie pojawił się fragment rozgrywki z powstającego remake’u gry Skate. Jak możemy się z niego dowiedzieć, do produkcji trafi nieobecny w poprzednich trzech odsłonach parkour, pozwalający wspinać się w trudnodostępne miejsca oraz sprawnie przemierzać świat gry także bez deskorolki.
Jak informuje serwis VGC, wyciek pochodzi z trwających obecnie testów gry. Najwidoczniej jest to wciąż bardzo wczesny build, zawierający tymczasowe modele i tekstury, a i zdarzają się pewne błędy kolizji obiektów. Niemniej materiał pokazuje, jakiego zestawu ruchów postaci możemy się spodziewać po pełnej wersji gry.
Testy obecnie dostępne są jedynie dla graczy na komputerach, ale zapowiedziano już także sesję z myślą o graczach konsolowych - nie podano jeszcze konkretnej daty, jednak deweloperzy proszą zainteresowanych o śledzenie komunikatów w mediach społecznościowych.
Przypomnijmy, że Skate zostało niespodziewanie zapowiedziane w 2020 roku za pomocą krótkiego materiału w mediach społecznościowych. Ma to być debiutancka produkcja założonego przez EA kanadyjskiego studia Full Cricle. Na czele zespołu stoi Daniel McCulloch, który przez 15 lat piastował stanowisko dyrektora działu usługi Xbox Live w Microsofcie.
W przeciwieństwie do oryginalnej trylogii - stworzonej przez studio EA Black Box - reboot będzie produkcją free to play z systemem mikropłatności. Autorzy tłumaczyli, że decyzja ta jest podyktowana chęcią dotarcia do graczy z tzw. „pokolenia Z” oraz „pokolenia Alpha”, którzy preferują ten model dystrybucji w przeciwieństwie do płatnych gier.