Skradanie ważnym elementem Dying Light 2. Jest nowy gameplay
Cicha eksploracja szpitala.
Podczas drugiego odcinka programu Dying 2 Know, Techland zaprezentował nowy fragment rozgrywki z Dying Light 2. Tym razem deweloperzy skupili się na skradaniu i prezentacji kilku nowych typów przeciwników.
Jeżeli zainfekowani nie wiedzą o obecności Aidena, główny bohater może przekradać się między wrogami po cichu i tym samym uniknąć walki.
W trakcie gameplayu zobaczyliśmy też działanie tzw. biomarkera. To zakładana na rękę opaska, informująca właściciela o stanie regularnie postępującej infekcji, powoli zamieniającej każdego w „zombie”. Aby nie przemienić się w monstrum, Aiden musiał na czas wydostać się z zaciemnionego szpitala, by wystawić się na działanie promieni słonecznych, hamujących transformację.
Nie wiadomo jeszcze, na ile powstrzymywanie przemiany jest czynnością związaną z wyreżyserowanymi scenami, a na ile wpisaną w pełnoprawną mechanikę gry. Podtytuł produkcji Techlandu - „Pozostań człowiekiem” - sugeruje, że to ważny aspekt gry.
Premiera Dying Light 2 odbędzie się 7 grudnia. Zagramy na PC i konsolach, również poprzedniej generacji.