Skradanka Styx: Shards of Darkness stawia na większe lokacje
Ujawniono pierwsze screeny.
Skradanka Styx: Shards of Darkness od Cyanide Studios zaoferuje graczom sporą swobodę przemieszczania się po przygotowanych lokacjach.
Jak zapewniają deweloperzy, odwiedzimy między innymi Miasto Złodziei, zbudowane z wraków rozbitych okrętów. Do tego ukryte w górach, elfie osiedla Körangar.
„Lokacje w Styx: Shards of Darkness są ogromne i pół-otwarte, z naciskiem na przemieszczania się w pionie” - napisano w komunikacie. „To oferuje swobodę przy kończeniu różnych celów misji.”
Pierwowzór - Styx: Master of Shadows - debiutował 21 listopada 2014 roku. Pierwsza gra łączyła elementy skradanki i RPG, ale nie zdołała wybić się ponad przeciętność. Teraz postawiono na silnik Unreal Engine 4 oraz - co ważniejsze - większy budżet.
Powróci główny bohater z poprzedniej części, czyli tytułowy goblin Styx, mistrz w sztuce skradania się, świetny złodziej i zabójca - w zależności od wybranego drzewka umiejętności.
Premiera Styx: Shards of Darkness w tym roku, na PC, PlayStation 4 i Xbox One.