Skradanka Thief z zaawansowanymi efektami graficznymi w wersji PC
Ale „doświadczenie” będzie takie samo.
Przedstawiciel studia Eidos Montreal potwierdził w rozmowie z serwisem DSOGaming, że skradanka Thief będzie wyglądała najładniej na komputerach PC, gdzie skorzysta z wielu zaawansowanych efektów graficznych.
- Wersja PC zaoferuje wszystkie możliwości graficzne nowych konsol oraz liczne usprawnienia, w tym lepsze wygładzanie krawędzi, wyższą rozdzielczość cieni i wsparcie dla wielu monitorów. Thief jest także jednym z tytułów korzystających z technologii Mantle od AMD - zapewniał Jean-Normand Bucci, dyrektor techniczny grafiki. - W opcjach znajdziemy suwak do zmiany kątów widzenia (FOV) oraz ustawienia czułości myszki.
Ważną rolę w najnowszej odsłonie przygód Garretta odegrają także cienie i fizyka, wspomagana technologią PhysX.
- Garrett może tworzyć własne cienie dzięki interakcji ze źródłami światła w otoczeniu. Sztuczna inteligencja zareaguje jednak na brak światła, przez co gaszenie pochodni nie zawsze będzie najlepszym rozwiązaniem.
- Dodaliśmy do gry najnowszą wersję PhysX, ale destrukcja otoczenia nie jest istotną częścią rozgrywki w Thief. Stworzyliśmy narzędzia potrzebne do realizacji naszej wizji. Niszczenie lokacji nigdy nie było istotnym punktem poprzednich odsłon, ale mamy obiekty, które można zniszczyć czy przesunąć - dodał Bucci.
- Zobacz także obszerny, darmowy poradnik do Thief. Znajdziesz tu opis przejścia misji głównych, pobocznych, mapy i wszystkie znajdźki.
Deweloper zapewnił, że wersje na konsole nowej generacji i PC będą wyglądały lepiej niż odsłony X360 i PS3, ale twórcy starają się, by doświadczenie było takie samo na wszystkich platformach.
Tymczasem w najnowszym podkaście na oficjalnej stronie studia potwierdzono, że wiele elementów interfejsu oraz poziomu trudności będzie można dostosować do własnych preferencji, korzystając z wbudowanych opcji.
Thief ukaże się 28 lutego przyszłego roku.