Skull and Bones odzyskało czat i przedłużyło 1. sezon. Sporo nowości w patchu
Jest też globalne PvP.
Zgodnie z zapowiedziami, Skull an Bones otrzymało sporą aktualizację, która - między innymi - przywraca czat, wyłączony wcześniej ze względu na spore problemy ze stabilnością połączenia, które wywoływał.
„Naprawiliśmy problem techniczny i nie zaobserwowaliśmy żadnego poważnego wpływu na stabilność w związku z czatem głosowym i tekstowym w wewnętrznych testach” - zapewniają deweloperzy z Ubisoftu na oficjalnej liście zmian i nowości.
Ważniejszą innowacją będzie zapewne możliwość oznaczenia naszego okrętu jako zainteresowanego rywalizacją PvP także poza określonymi strefami i misjami. „Poza standardowymi trybami, to jeden z pierwszych sposobów na wzięcie udziału w PvP z innymi graczami w otwartym świecie” - dodano. „W przyszłości mamy nadzieję rozszerzać te opcje”.
Sytuacja jest nieco skomplikowana, ponieważ tabela przedstawiająca zależności tego, kto i kiedy może uszkodzić przeciwnika, jest dość rozbudowana:
Wśród innych zmian wymienić można lepszy celownik przy korzystaniu z rakiet, a także zmiany w obliczaniu współczynnika Gear Score, określającego ogólną moc okrętu. Pisząc w skrócie: powinniśmy minimalnie szybciej dotrzeć na maksymalny Ship Rank 12.
Do tego sporo mniejszych modyfikacji, jak przedłużenie 1. sezonu o tydzień, poprawki wsparcia DLSS od Nvidii, więcej miejsca na przedmioty w manufakturach i tak dalej.