Słynne logo Bandai Namco odchodzi w zapomnienie. Radykalna zmiana
Nowa wizualizacja.
Japoński wydawca Bandai Namco zaprezentował swoje nowe logo, które znacząco różni się od dotychczasowego.
Aktualnie używany logotyp wyróżnia się jaskrawym tłem, utrzymanym w czerwono-pomarańczowych barwach. Odświeżona grafika, którą będzie posługiwała się firma, stawia na minimalizm - symbol przedstawia nazwę spółki w różowej ramce na białym tle.
Przedstawiciele wydawcy podkreślają, że zmiana odzwierciedli nowe hasło, które wyznaczy strategię działania na najbliższe lata. Sentencja w języku angielskim brzmi „Fun for All Into Future”, co można przetłumaczyć jako „przyszłościowa zabawa dla wszystkich”.
Według Bandai Namco, wspomniane zdanie oznacza chęć do dzielenia się marzeniami, rozrywką i inspiracją z ludźmi na całym świecie. Spółka będzie koncentrowała się na wzmacnianiu pozycji na całym świecie oraz łączeniu społeczeństw z pomocą przynoszących radość produktów i usług.
Nowym hasłem i logotypem firma zacznie posługiwać się jednak dopiero za kilka miesięcy - począwszy od kwietnia 2022 roku. Wówczas rozpocznie się wdrażanie kolejnego planu działania.
„Nasze obecne logo ilustruje fuzję Bandai i Namco i powstało, kiedy te dwie firmy się połączyły. Zostanie zastąpione nowym, które odpowiada naszemu nowemu celowi (...) Pozwoli nam to zjednoczyć wartość wszystkich naszych produktów, usług i marek pod jednym logo, a markę grupy Bandai Namco umocnić na światowym rynku" - wyjaśniono.