Smartwatch z Mario kosztuje ponad 8 tys. złotych
Liczba egzemplarzy ograniczona.
Szwajcarski producent luksusowych zegarków Tag Heuer łączy siły z Nintendo, by przygotować smartwatch Super Mario. Cenę ustalono na 2150 dolarów (ok. 8,3 tys. zł).
Firma do budowy wykorzystała istniejący model Connected z systemem Wear OS. Cena również jest podobna, ale otrzymujemy czerwone akcenty i pasek w tym samym kolorze. Jest też literka „M” na koronce.
Inne funkcje specjalne to animowana postać Mario, a także przeróżne easter eggi wyświetlane po zdobyciu określonych pułapów w liczbie wykonanych każdego dnia kroków.
Dla przykładu, sympatyczny hydraulik rozpocznie dzień od pomachania czapką i charakterystycznego „Hello!”. Przy 25 procent dziennych kroków zje grzybka, a po 50 proc. - wyskoczy z zielonej rury.
Po dotarciu do 75 proc. bohater skorzysta z gwiazdki i stanie się nieśmiertelny, a - w końcu - przy 100 proc. wskoczy na flagę. Liczbę egzemplarzy ograniczono do 2 tys.
Tag Heuer informuje, że takie opcje z Mario mogą pojawić się w przyszłości w innych zegarkach Watch OS, co natychmiast ujmuje nieco z zapowiedzi. Nie zabraknie oczywiście standardowych możliwości tego systemu: asystenta Google, kalendarza, prognozy pogody i tak dalej.