Smite 2 nie pozwoli przenieść skinów z pierwszej części
To byłoby zbyt pracochłonne.
Twórcy zapowiedzianego niedawno Smite 2 potwierdzili, że do sequela nie przeniesiemy skinów, który kupiliśmy lub odblokowaliśmy w „jedynce”.
„Istniejąca zawartość ze Smite 1 nie zostanie przeniesiona bezpośrednio do Smite 2, ale nie martwcie się” - zapewnia producent wykonawczy Travis Brown. „Tylko dlatego, że wasza zawartość nie zostanie bezpośrednio przeniesiona, nie oznacza, że nie nagrodzimy naszych lojalnych graczy za ich czas, pieniądze i osiągnięcia”.
Deweloperzy z Titan Forge nie zdecydowali się na podejście w stylu Counter-Strike, ponieważ - jak tłumaczą - przejście z silnika Unreal 3 na Unreal 5 sprawiłoby, że próby skonwertowania wszystkich skinów zajęłyby... ponad 246 lat. Jak bowiem obliczono, na jedną skórkę potrzeba około dwóch miesięcy, a jest ich łącznie ponad 1,6 tysiąca.
Nowy system zakłada więc, że weterani „jedynki” dostaną specjalne klejnoty - Legacy Gems - w liczbie równej klejnotom, jakie wydali w grze. Te posłużą już w Smite 2 do opłacenia maksymalnie 50 procent większości transakcji cyfrowych. Jeśli zdecydujemy się kupić specjalny pakiet założycielski dwójki, otrzymamy dwa razy więcej Legacy Gems.
Jak więc widać, Titan Forge sprytnie zamieniło brak transferu skinów na okazję do dodatkowego zarobku, co z całą pewnością bardzo przypadnie fanom do gustu.
Smite 2 zapowiedziano w ubiegły piątak, na dziesiąte urodziny popularnej gry MOBA z kamerą TPP. Sequel ponownie potawi na drużynowe starcia między mitologicznymi bogami. Wiosną obecnego roku powinny rozpocząć się pierwsze testy wersji alpha.