Skip to main content

Sniper Ghost Warrior 3 - Luźne wątki I-III

Trzy zadania poboczne dostępne w regionie Tama.

Luźne wątki to trzy krótkie misje poboczne. Rozpoczniesz je udając się do Grigola, który mieszka w Porti Midnare w północno-wschodniej części regionu Tama. Po rozmowie z Grigolem zostaną odblokowane wszystkie trzy zadanie, które możesz wykonać w dowolnej kolejności.

Celem pierwszego zadania w ramach misji Luźne wątki I jest porwanie ciężarówki. Dostań się na obszar misji. Zlikwiduj snajpera, który będzie stał na wzniesieniu [A]. W tym czasie podjedzie ciężarówka, więc masz chwilę, żeby oznaczyć wrogów. Wejdź na skałę [B] i połóż się. Z tego miejsca będziesz miał dobry widok na przeciwników. Zlikwiduj ich z broni snajperskiej. Nie ma ich dużo, więc sprawny snajper powinien sobie z nimi szybko poradzić.

Mapa misji Luźne wątki I.

Zaalarmowani żołnierze mogę podejść do moździerza, więc tych załatw w pierwszej kolejności. Niektórzy przeciwny mogą się schować, więc poczekaj, aż ogłoszą wznowienie patrolu i dokończ eliminację. Jeden z przeciwników ma klucz do ciężarówki, przeszukaj zwłoki i wejdź do samochodu.

Musisz dotrzeć do wyznaczonego miejsca - śledź trasę na minimapie. W drodze do wyznaczonego punktu uważaj na posterunek zlokalizowany na trasie przejazdu. Przejedź to miejsce w miarę szybko lub zbocz z drogi i jedź między drzewami. Po dotarciu do wyznaczonego punktu, członek ruchu oporu podziękuję ci i misja zakończy się.


Część druga zadania

Miejscem, w którym będzie rozgrywała się misja Luźne wątki II będzie Tartak Sakherki. Twoim zadaniem jest zabicie czterech przywódców, którzy urządzili z tartaku miejsce składowania broni. Opcjonalnym zadaniem jest znalezienie zbrojowni.

Użyj drona i oznacz przeciwników na terenie tartaku. Dron powinien wyśledzić przewódców, którzy mają spotkanie w budynku [A]. Jeżeli nie uda Ci się ich zaznaczyć - użyj amunicji oznaczającej. Udaj się na skałę [B], z której będziesz miał dobry widok na tartak. Zlikwiduj dwóch przeciwników, którzy będą przechadzać się od południowej strony.

Mapa misji Luźne wątki II.

Możesz wyłączyć generator prądu [C] i poczekać, aż przywódcy wyjdą na zewnątrz, wtedy będziesz miał okazję do ich likwidacji. Przywódcy wychodzą pojedynczo. Będziesz miał czas na przymierzenie i oddanie celnego strzału zanim wyjdzie kolejny członek spotkania. Ten sposób jest dosyć problematyczny, gdyż każdy kolejny przywódca może wszcząć alarm zauważając zwłoki. Możesz też spróbować podejść bliżej i wyeliminować po cichu każdego wychodzącego przywódcę.

Po wyłączeniu generatora prądu, z tego miejsca możesz zlikwidować wychodzących przywódców.

Nieco dłuższym sposobem jest wyeliminowanie najpierw wszystkich przeciwników, którzy znajdują się na terenie tartaku. Wrogowie są porozrzucani po całym terenie i dosyć łatwo jest ich zlikwidować jako pojedyncze cel. Uważaj na snajpera, który będzie obserwował teren z góry [D]. Zlikwiduj go z bezpiecznej odległości.

Drzwi do zbrojowni.

Po oczyszczeniu posterunku możesz przystąpić do likwidacji celów. Jeżeli zostaną oni zaalarmowani, to ukryją się. Znając ich pozycje możesz teraz łatwością ich wyeliminować. Przy jednym z przywódców znajdziesz klucze do zbrojowni, która znajduje się w budynku [E]. Po tym możesz opuścić teren tartaku i zakończyć misję.


Trzecia część zadania

W trzecim i ostatnim zadaniu Luźnych wątków udajemy się do wioski Gaivlisi, żeby wykasować dane z komputera. Dane dotyczące Koby i jego rodziny. Dojeżdżając samochodem na teren misji nie jedź główną drogą, tylko kieruj się do miejsca [A], z którego masz dobry widok na wioskę. Po drodze do punktu [A] zlikwiduj przeciwnika, który będzie spacerował blisko domu. Następnie zajmij się snajperem [B].

Zeskocz na dach budynku [C] i zejdź na balkon, który znajduje się poziom niżej. Uważaj na przeciwnika, który może wejść na balkon z budynku. Zlikwiduj go po cichu i wejdź do środka. Pierwsze pomieszczenie na prawo, to miejsce, w którym znajduje się komputer. Zhakuj go i wyjdź.

Mapa misji Luźne wątki III.

Spis treści: Sniper Ghost Warrior 3 - Poradnik, Solucja


Jeżeli wcześniej nie wywołałeś alarmu, będziesz miał możliwość wykonania celu dodatkowego - likwidacji jednego z przywódców. Wespnij się na wzniesienie [A], z którego tu dotarłeś. W międzyczasie podjedzie opancerzony samochód, z którego wyjdzie cel. Stanie w punkcie [D] wraz z trzema żołnierzami. Poznasz go żółtej czapce oraz po tym, że nad jego głową na nie wyświetli się żaden znacznik.

Zlikwiduj jednego z przewódców wykonując tym samym cel dodatkowy.

Po jego wyeliminowaniu będziesz musiał szybko opuścić obszar misji. Pobiegnij drogą kierując się na północ. W razie wykrycia - kucnij i poczekaj, aż biała ikona zniknie. Nie oglądając się, opuść teren misji.

Zobacz także