Sniper Ghost Warrior 3 - Luźne wątki I-III
Trzy zadania poboczne dostępne w regionie Tama.
Luźne wątki to trzy krótkie misje poboczne. Rozpoczniesz je udając się do Grigola, który mieszka w Porti Midnare w północno-wschodniej części regionu Tama. Po rozmowie z Grigolem zostaną odblokowane wszystkie trzy zadanie, które możesz wykonać w dowolnej kolejności.
Celem pierwszego zadania w ramach misji Luźne wątki I jest porwanie ciężarówki. Dostań się na obszar misji. Zlikwiduj snajpera, który będzie stał na wzniesieniu [A]. W tym czasie podjedzie ciężarówka, więc masz chwilę, żeby oznaczyć wrogów. Wejdź na skałę [B] i połóż się. Z tego miejsca będziesz miał dobry widok na przeciwników. Zlikwiduj ich z broni snajperskiej. Nie ma ich dużo, więc sprawny snajper powinien sobie z nimi szybko poradzić.
Zaalarmowani żołnierze mogę podejść do moździerza, więc tych załatw w pierwszej kolejności. Niektórzy przeciwny mogą się schować, więc poczekaj, aż ogłoszą wznowienie patrolu i dokończ eliminację. Jeden z przeciwników ma klucz do ciężarówki, przeszukaj zwłoki i wejdź do samochodu.
Musisz dotrzeć do wyznaczonego miejsca - śledź trasę na minimapie. W drodze do wyznaczonego punktu uważaj na posterunek zlokalizowany na trasie przejazdu. Przejedź to miejsce w miarę szybko lub zbocz z drogi i jedź między drzewami. Po dotarciu do wyznaczonego punktu, członek ruchu oporu podziękuję ci i misja zakończy się.
Część druga zadania
Miejscem, w którym będzie rozgrywała się misja Luźne wątki II będzie Tartak Sakherki. Twoim zadaniem jest zabicie czterech przywódców, którzy urządzili z tartaku miejsce składowania broni. Opcjonalnym zadaniem jest znalezienie zbrojowni.
Użyj drona i oznacz przeciwników na terenie tartaku. Dron powinien wyśledzić przewódców, którzy mają spotkanie w budynku [A]. Jeżeli nie uda Ci się ich zaznaczyć - użyj amunicji oznaczającej. Udaj się na skałę [B], z której będziesz miał dobry widok na tartak. Zlikwiduj dwóch przeciwników, którzy będą przechadzać się od południowej strony.
Możesz wyłączyć generator prądu [C] i poczekać, aż przywódcy wyjdą na zewnątrz, wtedy będziesz miał okazję do ich likwidacji. Przywódcy wychodzą pojedynczo. Będziesz miał czas na przymierzenie i oddanie celnego strzału zanim wyjdzie kolejny członek spotkania. Ten sposób jest dosyć problematyczny, gdyż każdy kolejny przywódca może wszcząć alarm zauważając zwłoki. Możesz też spróbować podejść bliżej i wyeliminować po cichu każdego wychodzącego przywódcę.
Nieco dłuższym sposobem jest wyeliminowanie najpierw wszystkich przeciwników, którzy znajdują się na terenie tartaku. Wrogowie są porozrzucani po całym terenie i dosyć łatwo jest ich zlikwidować jako pojedyncze cel. Uważaj na snajpera, który będzie obserwował teren z góry [D]. Zlikwiduj go z bezpiecznej odległości.
Po oczyszczeniu posterunku możesz przystąpić do likwidacji celów. Jeżeli zostaną oni zaalarmowani, to ukryją się. Znając ich pozycje możesz teraz łatwością ich wyeliminować. Przy jednym z przywódców znajdziesz klucze do zbrojowni, która znajduje się w budynku [E]. Po tym możesz opuścić teren tartaku i zakończyć misję.
Trzecia część zadania
W trzecim i ostatnim zadaniu Luźnych wątków udajemy się do wioski Gaivlisi, żeby wykasować dane z komputera. Dane dotyczące Koby i jego rodziny. Dojeżdżając samochodem na teren misji nie jedź główną drogą, tylko kieruj się do miejsca [A], z którego masz dobry widok na wioskę. Po drodze do punktu [A] zlikwiduj przeciwnika, który będzie spacerował blisko domu. Następnie zajmij się snajperem [B].
Zeskocz na dach budynku [C] i zejdź na balkon, który znajduje się poziom niżej. Uważaj na przeciwnika, który może wejść na balkon z budynku. Zlikwiduj go po cichu i wejdź do środka. Pierwsze pomieszczenie na prawo, to miejsce, w którym znajduje się komputer. Zhakuj go i wyjdź.
Spis treści: Sniper Ghost Warrior 3 - Poradnik, Solucja
Jeżeli wcześniej nie wywołałeś alarmu, będziesz miał możliwość wykonania celu dodatkowego - likwidacji jednego z przywódców. Wespnij się na wzniesienie [A], z którego tu dotarłeś. W międzyczasie podjedzie opancerzony samochód, z którego wyjdzie cel. Stanie w punkcie [D] wraz z trzema żołnierzami. Poznasz go żółtej czapce oraz po tym, że nad jego głową na nie wyświetli się żaden znacznik.
Po jego wyeliminowaniu będziesz musiał szybko opuścić obszar misji. Pobiegnij drogą kierując się na północ. W razie wykrycia - kucnij i poczekaj, aż biała ikona zniknie. Nie oglądając się, opuść teren misji.