Skip to main content

Sniper Ghost Warrior 3 - Palenie mostów I i II

Ciąg dalszy zadań dla ruchu oporu.

To zadanie poboczne można odblokować rozmawiając z Kobą w wiosce Tsqlis, która znajduje się w regionie Wioska w zachodniej części mapy. Misja będzie dostępna dopiero od II aktu, kiedy odblokujesz dostęp do nowego regionu. Twoim celem jest uratowanie Zviada - porwanego przez separatystów członka ruchu oporu.

Obszar misji jest niewielki, składa się z kilku domów niedaleko miejsca, w którym rozmawiałeś z Kobą. Wejdź na wzniesienie [A] i oznacz wrogów. Z punktu widzenia snajpera najciekawszym podejściem do wykonania zadania jest likwidacja przeciwników z tego miejsca. Separatystów jest niewielu. Zacznij od eliminacji pojedynczych celów, którzy nie stoją w zasięgu wzroku swoich kompanów. Na koniec zostaw dwóch przeciwników rozmawiających ze sobą przy młynie [B].

Mapa misji Palenie mostów I.

Po oczyszczeniu posterunku kieruj się do młyna wodnego [B]. Wejdź po schodach i uwolnij Zviada. Następnie twoim celem będzie odnalezienie jego dokumentów. Dokumenty znajdziesz w budynku [C]. Ostatnim celem w tej misji będzie rozmowa z uratowanym członkiem ruchu oporu [D].

Uwolnij Zviada i odzyskaj jego dokumenty.

Część druga zadania

Twoim kolejnym zadaniem będzie przeniknięcie do bazy przeciwnika i rozbrojenie czterech rakiet. Baza jest duża i dobrze chroniona. W tej misji przyda się karabin snajperski z dużym powiększeniem oraz karabin szturmowy jako broń dodatkowa. Po dotarciu do obszaru misji nie zbliżaj się do murów bazy rakietowej.

Zacznij od oznaczenia wrogów na terenie bazy. Wypuść drona i poświęć chwilę, żeby zaznaczyć jak największą ilość wrogów. Pamiętaj o utrzymywaniu dystansu. Twoje urządzenie zwiadowcze powinno dostrzec snajpera [A], który obserwuje teren bazy z dachu budynku. W trakcie oznaczania przeciwników pojawi się nowy cel misji - rozbroić cztery rakiety.

Mapa misji Palenie mostów II.

Zlikwiduj dwóch żołnierzy karabinem snajperskim, którzy stoją na murze. Podejdź do metalowego rusztowania [B] i wespnij się na szczyt muru. Spójrz w prawo - na końcu muru wyeliminuj przeciwnika. Zlikwiduj również snajpera [A]. Z tej pozycji możesz spróbować zlikwidować samotne cele.

Zlikwiduj wrogiego snajpera.

Kierując się do punktu [C] wskocz na budynek. Po drodze zlikwiduj przeciwnika, który będzie spacerował w obrębie miejsca [C]. Z tej pozycji wyeliminuj snajpera [D]. Po lewej stronie, poniżej snajpera [D] powinieneś również dostrzec samotnego żołnierza - zlikwiduj go. Spróbuj z tego miejsca powybijać pojedyncze cele, które spacerują po placu.

Na koniec zostaw sobie ciężko opancerzonego przeciwnika i dwóch żołnierzy spacerujących razem, którzy będą przechadzać się wokół wejść do silosów z rakietami. Ciężko opancerzonego przeciwnika musisz trafić dwa razy w głowę, więc poczekaj na moment kiedy będzie stał w miejscu (w ruchu trudniej jest trafić celnie w głowę). Teraz masz oczyszczoną drogę do rozbrojenia rakiet, które znajdują się pod ziemią [E1, E2, E3, E4].

Zejdź ostrożnie po drabinie i zainfekuj wirusa, rozbrajając tym samym każdą z rakiet. Uważaj na żołnierzy, którzy mogą kręcić się przy panelu do hakowania. Idąc do kolejnych silosów z rakietami możesz przemieścić się tunelem, który łączy wszystkie pomieszczenia z rakietami.

Wejście do budynku, w którym znajduje się centrum dowodzenia.

Po rozbrojeniu trzeciej rakiety, będziesz miał 15 minut na dotarcie do centrum dowodzenia, które znajduje się w budynku [F]. Musisz zhakować główny komputer zanim zostanie wystrzelona ostatnia rakieta. Wyjdź z podziemnego tunelu i udaj się do budynku [F]. Uważaj na przeciwników, którzy będą stali niedaleko wejścia. Kiedy będziesz w środku wejdź do windy i wjedź na górę.


Spis treści: Sniper Ghost Warrior 3 - Poradnik, Solucja


Zlikwiduj trzech żołnierzy, którzy będą chronić główny komputer.

Przygotuj broń dodatkową i wejdź ostrożnie do pomieszczenia na wprost. Szybko zlikwiduj trzech żołnierzy i zhakuj komputer. Ostatnia rakieta zostanie zniszczona. Wyjdź z budynku. Na zewnątrz nie powinno być już żołnierzy, którzy stanowiliby zagrożenie dla ciebie. Jednak bądź ostrożny, gdyż jakiś niedobitek może krążyć po placu. Opuść bazę tą samą drogą, którą tu dotarłeś. Misja zakończona.

Zobacz także