Sony chce być „jak Nike dla graczy” w sferze sprzętu
Mowa o linii InZone.
Sony chce, by nowa linia urządzeń - marka InZone - była dla graczy tym, czym Nike jest dla profesjonalnych sportowców. Mowa między innymi o zaangażowaniu firmy w świecie esportu.
Sprzęt sygnowany tą nazwą ujawniono w ubiegłym miesiącu. Na razie oferta ogranicza się do monitorów i słuchawek, przeznaczonych głównie dla najbardziej zaangażowanych graczy, ale mogących z powodzeniem służyć także na PlayStation 5.
Firma chce wspierać cyfrowych atletów. Podjęto już współpracę ze studiem Riot Games, by urządzenia InZone służyły podczas turniejów Valorant Champions Tour, a wkrótce także w czasie zmagań miłośników bijatyk, w ramach Evo.
- Zaczniemy od początku i dowiemy się, czego chcą esportowcy - zapewnia Kazuo Kii z Sony, odpowiedzialny za inicjatywę, w rozmowie z dziennikiem Nikkei. - Nasza wizja przypomina Mizuno i Nike, zapewniające buty dla sportowców. Podczas zmagań esportowych można wygrać nagrody. Jeśli monitor ma za duże opóźnienia, przegrywamy. Produkty Sony nie zawiodą osób zaangażowanych w takie wymagające potyczki.