Sony chce wydać mnóstwo gier-usług. Znamy plany na najbliższe lata
Nowa strategia.
Sony coraz częściej wspomina o chęci inwestowania w gry-usługi. Slajd z niedawnej prezentacji ponownie nakreśla nową strategię wydawcy, który do 2025 roku chce rozwijać aż 12 gier (ściślej mówiąc - marek) typu live.
Jak można zobaczyć na wykresie, prognozowana liczba marek związanych z grami-usługami wynosi:
- W 2022 roku - 3 marki typu live
- W 2023 roku - 6 marek typu live
- W 2024 roku - 10 marek typu live
- W 2025 roku - 12 marek typu live
Mowa o latach fiskalnych, co oznacza, że Sony spodziewa się rozwijać 12 marek związanych z grami-usługami do marca 2025 roku.
Aktualnie liczba takich marek wynosi 1. Chodzi o MLB: The Show 22, które - choć wyprodukowane przez Sony Interactive Entertainment - ukazało się nie tylko na PlayStation, ale też Xbox i Switch.
Choć japoński koncern kojarzymy głównie z mocnymi grami single-player, sytuacja najwyraźniej zmieni się już niedługo. Po kupnie odpowiedzialnego za Destiny studia Bungie, Sony przyznało, że chce tworzyć gry-usługi, które „nie mają końca”.