Skip to main content

Sony o różnicach w marketingu między PS5 a Xbox Series X: poczekajmy na wyniki sprzedaży

Rynek zweryfikuje działania firmy.

W przeciwieństwie do Microsoftu i Xbox Series X, Sony ujawniło do tej pory stosunkowo niewiele informacji o PlayStation 5. O różnicach w działaniach marketingowych wypowiedziało się kierownictwo drugiej z firm na niedawnej konferencji dla inwestorów.

- Podchodzimy do wszystkiego w sposób strategiczny, ale staramy się robić, co w naszej mocy. Z oceną naszych starań, poczekałbym na wyniki sprzedaży PS5 - stwierdził Hiroki Totoki, dyrektor finansowy korporacji, poproszony przez dziennikarza Bloomberga o opinię na temat działań marketingowych.

Sony dotychczas zaprezentowało jedynie logo swojej nowej konsoli, a także wygląd i pierwsze szczegóły kontrolera, którego nazwano tym razem DualSense. Kilka tygodni temu zorganizowano transmisję, podczas której przybliżono techniczne aspekty urządzenia.

Wczoraj zaś zaprezentowano demo technologiczne Unreal Engine 5 - twórcy silnika zapewniają, że prezentację uruchomiono w czasie rzeczywistym na PS5. Pokaz przedstawia więc możliwości graficzne nadchodzącego sprzętu.

Grafika z logo PS5 cieszyła się dużą popularnością internautów

Spekuluje się, że nowe informacje o PlayStation 5 firma Sony ujawni na początku lub w połowie czerwca. Sama konsola powinna zadebiutować na rynku pod koniec 2020 roku - w okresie świątecznym.

Poprzednio: Mafia 2: Definitive Edition - pierwsze screeny z remastera ujawnione przez sklep Microsoftu

Zobacz także