Skip to main content

Sony ogłasza PlayStation Playmakers. Firma będzie współpracować z gwiazdami

Głośne nazwiską świata sportu, artyści i influencerzy.

Sony ogłosiło powstanie programu PlayStation Playmakers. W ramach tej inicjatywy firma podjęła współpracę ze znanymi sportowcami, aktorami, artystami oraz twórcami treści, którzy są także oddanymi fanami PlayStation. Gwiazdy otrzymają wczesny dostęp do gier oraz wgląd zza kulisy, aby przestawiać fanom swoje wrażenia z najnowszych produkcji.

Cieszymy się, że możemy współpracować z influencerami z całego świata, takimi jak ikona NBA LeBron James, muzyk Jimmie Allen, komik King Bach, zawodnik BMX Nigel Sylvester, debiutantka WNBA NaLyssa Smith, gwiazdy NFL Ja’Marr Chase i CeeDee Lamb, francuska freestylerka piłkarska Lisa Zimouche, belgijski piłkarz Romelu Lukaku, brazylijski twórca traści Julio Cociello i wieloma innymi sportowcami, e-sportowcami oraz twórcami treści rozrywkowych” - przekazał Eric Lempel, szef marketingu Sony Interactive Entertainment.

Dodał także, że do partnerstwa zaproszono „prawdziwych miłośników PlayStation, którzy uwielbiają dzielić się swoją pasją ze znajomymi, fanami i innymi graczami”. Wyjaśnił, że zaproszono do współpracy zarówno światowej sławy nazwiska, jak i lokalnych celebrytów, osoby różnych narodowości, pochodzenia oraz płci, aby „reprezentować różnorodność społeczności PlayStation”.

Jako przykład podano opublikowaną jakiś czas temu reklamę God of War Ragnarok, w której wystąpili Ben Stiller, Jon Travolta i wspomniany LeBron James ze swoimi dziećmi, a całość humorystycznie stylizowano na sesję terapeutyczną dla rodziców mających problem z komunikacją ze swoimi pociechami. Lempel stwierdził, że koszykarz wypadł w tej kampanii marketingowej wręcz idealnie.

LeBron jest zapalonym graczem, oddanym rodzicem i świetnie komunikuje się z fanami” - tłumaczy szef marketingu. „To było naturalne dopasowanie, ponieważ zarówno on, jak i jego syn Bronny, są wielkimi fanami God of War. Świetnie się z nim współpracowało i z wielką radością zaprosiliśmy go potem do programu Playmakers”. Lempel zapowiedział, że niedługo pojawi się więcej materiałów od zaproszonych do partnerstwa twórców.

Zobacz także