Sony prezentuje założenia No Man's Sky w nowym materiale wideo
Rozmowa z twórcą.
Sony opublikowało materiał wideo, w którym Sean Murray ze studia Hello Games opowiada o początkach pracy nad No Man's Sky, które przebojem wdarło się do świadomości graczy na VGX Awards i w opinii wielu podbiło tegoroczne targi E3.
Deweloper mówi o pierwszych konceptach, gdy projekt nosił jeszcze nazwę Project Skyscraper, a następnie wspomina powódź, która nawiedziła biura studia w grudniu ubiegłego roku.
Główną atrakcją No Man's Sky jest generowany losowo wszechświat, ale gra nie jest demonstracją techniczną czy pustą przestrzenią - zapewnia Murray.
Każdy gracz rozpocznie z własnym statkiem kosmicznym na skraju niebezpiecznej galaktyki. Celem będzie nie tylko eksploracja, ale także przetrwanie w trudnych warunkach.
Większość osób zdecyduje się zapewne na podróż do centrum wszechświata, gdzie czeka tajemnicza nagroda. Aby tam dotrzeć, trzeba będzie wcześniej ulepszyć statek, bronie i specjalny kombinezon prowadzonego śmiałka, a także współpracować z innymi osobami.
- Pomyślą sobie, że zaczęli od najsłabszego i najmarniejszego stateczku, a teraz mogą dotrzeć do centrum galaktyki i odkryć, co tam na nich czeka - mówi Murray. - Chcemy, by było to coś znaczącego.
No Man's Sky zadebiutuje na konsolach PlayStation 4. Wersje PC i Xbox One nie zostały jeszcze oficjalnie potwierdzone. Więcej szczegółów znależć można w naszej zapowiedzi.