Sony przedłuży subskrypcje po awarii PlayStation Network
Szczegóły wkrótce.
Przedłużające się problemy z PlayStation Network uniemożliwiły wczoraj korzystanie z tej usługi nawet przez dziesięć godzin, dotykając posiadaczy PlayStation 3, PS4 i PS Vita.
Obecnie sytuacja i działanie serwerów wróciło już do normy. Sony nie podało przyczyn kolejnej przerwy w działaniu, lecz zapewniło, że przygląda się możliwości zaoferowania zadośćuczynienia dla poszkodowanych.
„Dziękujemy za cierpliwość” - napisano na Twitterze. „Wkrótce więcej szczegółów na temat przedłużenia subskrypcji PS Plus, PS Now i wypożyczonych filmów.”
Oficjalna strona pomocy technicznej pokazywała wczoraj problemy z wszystkimi obszarami PlayStation Network, w tym z zarządzaniem konta i rozgrywkami w sieci. Kłopoty zaczęły się około godziny 17.
Tym samym Sony rozpoczęło nowy rok w podobnym stylu, jak kończyło ubiegły - podczas świąt również można było natknąć się na problemy z PlayStation Network, choć mniejsze w skali.
Wtedy kłopoty wywołały najpewniej ataki DDoS, które dotknęły również usług Xbox Live oraz wywołały spore problemy i błędy na Steamie. Nie wiemy jednak, co było problemem wczoraj.