Sony rozdało 60 mln darmowych gier i dodatków. Sukces akcji Play At Home
Firma nie wyklucza powtórzenia inicjatywy.
Sony podsumowało dwie edycje Play At Home - specjalnej akcji, w ramach której firma rozdawała za darmo gry i dodatki. W sumie użytkownicy odebrali 60 milionów pozycji.
W trakcie inicjatywy udostępniono bezpłatnie Uncharted: The Nathan Drake Collection, Ratchet & Clank z 2016 roku, Horizon Zero Dawn w edycji kompletnej, 10 produkcji niezależnych i na VR, a także rozszerzenia i bonusy do popularnych tytułów.
We wpisie opublikowanym na blogu Sony Interactive Entertainment poinformowano, że w sumie zainteresowani odebrali 60 mln pozycji, w tym 30 mln gier niezależnych, 11 mln projektów na VR oraz 4 mln dodatków.
Akcję Play At Home zorganizowano w reakcji na pandemię COVID-19. Postanowiono zachęcić graczy do pozostawania w domach, rozdając za darmo produkcje na konsole PlayStation. Do tej pory przeprowadzono dwie edycje wydarzenia.
Natomiast Jim Ryan - szef Sony Interactive Entertainment - w rozmowie z serwisem GamesIndustry nie wykluczył, że inicjatywa powróci. Wszystko jednak zależy od sytuacji na świecie, w tym czy w 2022 roku nadal będziemy zmagać się z koronawirusem i lockdownami.