Sony spodziewa się gorącego okresu świątecznego dla PS5
Pomoże zapewne wersja Slim.
Sony Interactive Entertainment (SIE) spodziewa się „jednego z najmocniejszych” sezonów świątecznych w historii działalności. Pomóc powinien fakt, że podaż konsol po wielu latach zaczęła nadążać za popytem.
Optymistyczne prognozy przekazał Eric Lempel, starszy wiceprezydent i szef światowego marketingu SIE, w rozmowie z magazynem Barron’s.
- Nasze perspektywy dla PlayStation 5 są bardzo mocne - przyznał. - Spodziewamy się jednego z najmocniejszych okresów świątecznych w historii, jeśli mowa o sprzedaży konsol. Bierze się to z połączenia faktów, że posiadamy świetny produkt oraz dostępne już tytuły, w tym świeżą premierę Marvel’s Spider-Man 2.
Najnowsze przygody Człowieka Pająka mogą pochwalić się własnym rekordem, jako najszybciej sprzedający się tytuł PlayStation Studios w historii, z 2,5 miliona egzemplarzy w rękach graczy w zaledwie 24 godziny.
Czy w okresie świątecznym sprzedawać będzie się także PS VR2? Tutaj Lempel był już dużo bardziej ostrożny w deklaracjach.
- Kategoria VR jest dla nas ważna, pomaga nam w innowacjach - przyznał. - Nigdy nie stanie się jedynym sposobem na granie, ale jestem bardzo zadowolony, że działamy w tym segmencie. Nie brakuje tu świetnych wrażeń, które podobają się konsumentom. To dla nas dopiero raczkujący biznes.
Ostatnie oficjalne wyniki sprzedaży PlayStation 5 pochodzą z lipca obecnego roku, gdy pochwalono się przekroczeniem poziomu 40 milionów egzemplarzy. Wyniki we wspomnianym okresie świątecznym - ale tylko w USA - poprawi zapewne fakt, że w listopadzie debiutuje PS5 Slim, na które zdecydować mogą się nawet osoby, które posiadają już konsolę Sony.