Sony szuka menedżera kampanii marketingowej „nowej generacji PlayStation”
PS5 szybciej, niż się spodziewamy?
Firma Sony opublikowała na portalu Linkedin ogłoszenie o pracę. Japoński koncern poszukuje menedżera kampanii marketingowej nowego produktu. Opis stanowiska sugeruje, że mowa o PlayStation 5.
„Twoim zadaniem będzie współpraca z partnerami, specjalistami od produktu i inżynierami oraz wsparcie i budowa PlayStation Intelligence Platform. Będziesz też odpowiadał za harmonogram kampanii konsoli PlayStation kolejnej generacji” - napisano w ogłoszeniu.
Specjalista będzie musiał dostosować kampanię marketingową do bieżących trendów i przekształcić strategię dotyczącą konsoli na „możliwy do wykonania” plan.
Choć nie podano oczywiście żadnych szczegółów, ogłoszenie sugeruje, że PlayStation 5 może pojawić się jeszcze w 2019 roku.
Zobacz: Czego oczekujemy od PS5
Warto przypomnieć, że kilka dni temu prezes Sony Corporation - Kenichiro Yoshida - po raz pierwszy przyznał, że koncern pracuje nad następcą PlayStation 4. Zgłoszono również patent techniki, która sugeruje, że konsola może otrzymać wsteczną kompatybilność.