Skip to main content

Sony w ciągu czterech lat chce wydać 10 gier-usług

W tym nową markę Bungie.

Niedawno pisaliśmy, że Sony ma „agresywny plan” dotyczący tak zwanych gier-usług, czyli rozwijanych przez wiele lat tytułów z elementami sieciowymi. Teraz firma zapewnia, że ma w zanadrzu co najmniej dziesięć takich produkcji.

Jak informuje serwis VGC, w trakcie towarzyszącej publikacji nowych wyników finansowych telekonferencji z inwestorami kierownictwo koncernu ujawniło, że do marca 2026 roku chce wydać dziesięć tytułów typu live.

Twórcy Destiny 2 z Bungie pomogą Sony w grach-usługach

Szczegóły na temat poszczególnych projektów nie są znane. Niewykluczone, że wśród pozycji jest gra od Bungie, które kilka dni temu zostało przejęte przez Sony. Dyrektor finansowy japońskiej firmy - Hiroki Totoki - ogłosił, że studio pracuje nad „nową dużą marką”.

Przypomnijmy też, że grę sieciową przygotowuje również Naughty Dog, a tajemniczy tytuł jest najprawdopodobniej samodzielnym modułem wieloosobowym do The Last of Us 2.

Niedawno zaś ujawniono, że nad multiplayerową produkcją pracuje londyńskie studio Sony - zespół aktualnie szuka ludzi do prac nad powstającym projektem. Nad inną podobną pozycją pracuje Firewalk, z którym japoński koncern podpisał umowę o wyłączność.

Zobacz także