Sony w ciągu czterech lat chce wydać 10 gier-usług
W tym nową markę Bungie.
Niedawno pisaliśmy, że Sony ma „agresywny plan” dotyczący tak zwanych gier-usług, czyli rozwijanych przez wiele lat tytułów z elementami sieciowymi. Teraz firma zapewnia, że ma w zanadrzu co najmniej dziesięć takich produkcji.
Jak informuje serwis VGC, w trakcie towarzyszącej publikacji nowych wyników finansowych telekonferencji z inwestorami kierownictwo koncernu ujawniło, że do marca 2026 roku chce wydać dziesięć tytułów typu live.
Szczegóły na temat poszczególnych projektów nie są znane. Niewykluczone, że wśród pozycji jest gra od Bungie, które kilka dni temu zostało przejęte przez Sony. Dyrektor finansowy japońskiej firmy - Hiroki Totoki - ogłosił, że studio pracuje nad „nową dużą marką”.
Przypomnijmy też, że grę sieciową przygotowuje również Naughty Dog, a tajemniczy tytuł jest najprawdopodobniej samodzielnym modułem wieloosobowym do The Last of Us 2.
Niedawno zaś ujawniono, że nad multiplayerową produkcją pracuje londyńskie studio Sony - zespół aktualnie szuka ludzi do prac nad powstającym projektem. Nad inną podobną pozycją pracuje Firewalk, z którym japoński koncern podpisał umowę o wyłączność.