Skip to main content

South Park: The Fractured But Whole - Akademia rasy, Potrzebujemy narzędzia, Przykrywka

Trzy krótkie misje główne, w których między innymi ponownie odwiedzisz Dyrektora PP i poznasz superbohatera z obozu wroga.

Po ukończeniu misji głównej o nazwie Akademia mikroagresji oraz pokonaniu Kumpli Wolności w zadaniu głównym o nazwie Społeczna dyskusja, do bohatera odezwie się Dyrektor szkoły. Powie, że chce porozmawiać z główną postacią.

Ponownie udaj się do Minibrowaru Crunchy'ego na północnym-zachodzie. Pamiętaj, że dostaniesz się do niego wchodząc przez drzwi z prawej strony budynku. Następnie podejdź do Dyrektora stojącego przy barze.

W trakcie rozmowy podejmiesz kolejne decyzje uzupełniające kartę postaci. W pierwszej kolejności należy zdecydować do jakiej rasy będzie należeć główny bohater. Po dokonaniu tego wyboru określ jego pochodzenie etniczne (obrazek powyżej). Następnie zdecyduj jeszcze o karnacji.

Po określeniu powyższych informacji oraz zakończeniu rozmowy z Dyrektorem misja automatycznie się zakończy.


Misja: Potrzebujemy narzędzia

Misja rozpocznie się automatycznie po ukończeniu zadania głównego o nazwie Akademia rasy: Pierwsza klasa, w której wraz z Dyrektorem PP ustalicie rasę i pochodzenie etniczne głównego bohatera. Kiedy skończysz rozmowę wyjdź z budynku browaru. Po chwili odezwie się Cartman, mówiąc, że ma kolejną misję.

Narada przed kolejną misję.

Zgodnie z jego zaleceniami udaj się do domu Eryka i zejdź do piwnicy, gdzie odbywa się kolejna narada drużyny superbohaterów. W trakcie rozmowy zostanie poruszony temat Narzędnika, dzięki któremu będzie można w końcu ominąć lawę blokującą dostęp do niektórych części miasta.

Po zakończeniu rozmowy misja automatycznie się zakończy, a w dzienniku pojawi się kolejna o nazwie Przykrywka.


Misja: Przykrywka

Zadanie główne, które pojawi się w dzienniku automatycznie po ukończeniu misji Potrzebujemy narzędzia. Kiedy narada się zakończy zdejmij strój superbohatera i wróć na noc do swojego domu.

Podejdź do stołu i zacznij jeść kolację. Po skończeniu wejdź po schodach na górę i obejrzyj kolejną kłótnię rodziców głównego bohatera. Kiedy się skończy wejdź do swojego pokoju i połóż się do łóżka. Po krótkiej scence i nadejściu nocy wyjdź z niego i załóż kostium superbohatera.

Użyj czasopierda, aby zatrzymać czas, przejść przez wodę z prądem (1) i podnieść srebrny klucz (2).

Zejdź na dół, gdzie będziesz musiał znaleźć trzy różne klucze. Poniżej są opisane miejsca, w których je znajdziesz:

  • Miedziany klucz - w kuchni, w ręku leżącego na ziemi ojca.
  • Złoty klucz - na lewo od wejścia do piwnicy. Zrzuć go na dół kapiszonem.
  • Srebrny klucz - na kanapie w salonie. Dotrzesz do niego używając czasopierda pauzującego czas i podnosząc go z kanapy.


Po zdobyciu wszystkich trzech klucz skorzystaj z nich, żeby otworzyć zamki w drzwiach z prawej (dwa z nich będziesz musiał jeszcze przestawić rzucając petardami). W ten sposób wyjdziesz na zewnątrz i rozpoczniesz drugą misję - Setki rąk chaosu.

Zobacz także