Skip to main content

South Park: The Fractured But Whole - Dotyk wiary, Komar w opałach

Opisy dwóch misji głównych w trakcie których odwiedzamy kościół i pomagamy innemu superbohaterowi.

Misja Dotyk wiary aktywuje się automatycznie po ukończeniu misji fabularnej o nazwie Powrót czwartoklasistów. W trakcie chodzenia po mieście do bohatera odezwie się Cartman. Twoim celem będzie udanie się do kościoła, znajdującego się w centralnej alei miasta na zachodzie.

Po drodze, w parku, będziesz mijał grupę szóstoklasistów. Kiedy się zbliżysz zaatakują, ale możesz uprzedzić ich atak i zyskać przewagę. Wystarczy przejść w tryb inspekcji, namierzyć stojący przy nich rower z fajerwerkami i rzucić w niego petardę. Następnie szybko zaatakuj rywali, co umożliwi wyprowadzenie pierwszego ataku drużynie bohatera.

Miejsca ataku obszarowego (1) oraz bezpieczne pola (2), na które uciekaj.

Po dotarciu do kościoła rozpocznij rozmowę z ojcem Maxim. Po jej zakończeniu zostaniesz zaprowadzony do pokoju, gdzie natkniesz się na dwóch księży, z którymi trzeba będzie stoczyć walkę. Stosują głównie silne ataki, które jednak wymagają naładowania przez jedną turę. Dlatego najważniejsze podczas pojedynku jest schodzenie z czerwonych, kratkowanych pól (1 na obrazku powyżej) na niebieskie (2 na obrazku powyżej).

W ten prosty sposób unikniesz większości ataków przeciwników, a sam będziesz w stanie zadawać im obrażenia. Po pokonaniu dwóch księży misja zakończy się. Otrzymasz nowy przedmiot - Obrazek z makaronu, dzięki któremu podczas walki możesz wzywać Mojżesza uzdrawiającego drużynę.


Misja: Komar w opałach

Zadanie aktywuje się automatycznie po ukończeniu misji fabularnej o nazwie Powrót czwartoklasistów. W trakcie chodzenia po mieście do bohatera odezwie się Cartman. Twoim celem będzie dotarcie do Komara.

Alejka między Post Office i D-Mobile.

Główne drogi są zablokowane, dlatego należy skorzystać z przejścia między Post Office, a D-Mobile (1 na obrazku powyżej). Po wejściu do alejki możesz przeszukać okoliczne śmietniki. Kiedy przez nią przejdziesz dotrzesz do placu budowy, gdzie skieruj się w lewo. Rusz przed siebie i kontynuuj, aż dotrzesz do budynku Raisins.

Wejdź do środka, gdzie rozpocznie się rozmowa z kelnerką. Po jej zakończeniu przejdź w prawo i ponownie wejdź w interakcję z dziewczyną, dzięki czemu uruchomi się scena z Komarem.

W trybie inspekcji możesz wybrać Komara (1) i zobaczyć m.in. ile potrwa efekt zauroczenia (2).

Przy próbie opuszczenia lokalu drużyna zostanie zaatakowana przez kelnerki. Już na początku walki Komar zostanie zauroczony i czasowo stanie po stronie dziewczyn. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej szczegółów na temat Komara, to przejdź w tryb inspekcji i zaznacz jego postać (1 na obrazku powyżej).

Na dole pojawią się wszystkie ważne informacje, w tym wiadomość o tym, że zauroczenie potrwa jedną turę (2 na obrazku powyżej). Kontynuuj walkę skupiając się przede wszystkim na atakowaniu kelnerek.



Po zakończonej walce wyjdziesz z Komarem na ulicę. W trakcie rozmowy zostanie poruszony temat kryptonitu, czyli słabości głównego bohatera. Z dostępnej listy wybierz jeden, co spowoduje dodanie go do karty postaci i zakończenia misji. Przy okazji w telefonie pojawi się nowa opcja - Sojusznicy. Możesz w niej zmieniać członków drużyny biorących udział w walkach.

Zobacz także