South Park: The Fractured But Whole - Jak to się wszystko zaczęło 2
Kolejna misja fabularna o podtytule Nowe Początki.
Po zakończeniu misji Zaklinacz burrito i opuszczeniu restauracji odezwie się Cartman, który powie, żebyś odwiedził go jego bazie. Udaj się tam i wejdź do piwnicy, jak zwykle używając kodu (3, 0, 7).
Po zejściu na dół skieruj do stołu przy którym siedzi Cartman i skorzystaj z krzesła stojącego z lewej strony. Eryk powie, że postać głównego bohatera jest do bani, ale można ją nieco rozwinąć dodając kolejną klasę.
Po chwili zostaniesz przeniesiony do nowego menu (obrazek powyżej), gdzie będziesz mógł wybrać jedną z trzech dodatkowych klas:
- Elementalista (1 na obrazku powyżej) - korzysta z umiejętności związanych z różnymi żywiołami, takimi jak woda czy elektryczność.
- Cyborg (2) - umiejętności tej klasy umożliwiają wyprowadzanie silnych ataków związanych z przyciąganiem i odrzucaniem rywali.
- Telepata (3) - klasa, która dzięki swoim zdolnościom umysłowym potrafi zarówno wzmacniać sojuszników, jak i mentalnie atakować rywali.
Po dokonaniu wyboru cofniesz się do przeszłości. Podejdź do lustra z lewej, a po usłyszeniu płaczu dziecka wyjdź na korytarz, gdzie natkniesz się na kilku wrogów. W trakcie walki z nimi możesz sprawdzić nowe umiejętności związane z wybraną niedawno drugą klasą.
Po walce odbędzie się krótka scenka z Cartmanem i Kylem. Po jej zakończeniu przejdź do menu telefonu i z dostępnych opcji wybierz „Moce".
- Spis treści: South Park: The Fractured But Whole - Poradnik, Solucja
- Następnie: South Park: The Fractured But Whole - Wojna bohaterów, Domator
Trafisz do nowego menu, gdzie możesz dobierać swoje moce z dwóch klas postaci. Jeśli chcesz zmienić daną moc wystarczy najechać na interesujący cię atak (1 na obrazku powyżej). Zostanie wyświetlone menu (2 na obrazku powyżej) ze wszystkimi rodzajami ataków.
Wystarczy wybrać ten, który cię interesuje i na niego kliknąć. Wszystkie informacje związane z mocami znajdziesz w tabelce na dole (3 na obrazku powyżej). Po wybraniu interesujących mocy wyjdź z telefonu.