Skip to main content

South Park: The Fractured But Whole - Jak to wszystko się zaczęło 3, Społeczna dyskusja

Misja główna o podtytule Gość, w której zdobywamy trzecią klasę postaci. Ponadto staczamy kolejny pojedynek z wrogim ugrupowaniem.

Misja Jak to wszystko się zaczęło 3: Gość rozpocznie się automatycznie po ukończeniu zadania głównego o nazwie Operacja: Ślepa sprawiedliwość, w której na polecenie detektywa Harrisa pomogłeś w ujęciu groźnego przestępcy. Po opuszczeniu komisariatu do bohatera odezwie się Cartman, który powie, abyś odwiedził go w kryjówce.

Udaj się do domu Eryka i wejdź do piwnicy. Tym razem powinieneś użyć nowego kody, który wyświetli się na dole ekranu (1, 3, 6). Zejdź na dół i dołącz do trwającej właśnie narady superbohaterów.

Dwie nowe klasy: zabójca (1) oraz gadżeciarz (2).

Po zakończeniu zebrania usiądź na krześle i rozpocznij rozmowę z Erykiem. Okaże się, że będziesz musiał wybrać trzecią klasę postaci. Tym razem oprócz tych, które poznałeś już we wcześniejszych misjach, będziesz mógł też skorzystać z dwóch nowych (obrazek powyżej). Są to:

  • Zabójca (1 na obrazku powyżej) - korzysta z różnego rodzaju ostrzy powodujących krwawienie przeciwników oraz posiada możliwość stania się niewidzialnym dla rywali.
  • Gadżeciarz (2) - korzysta głównie z różnego rodzaju narzędzi (wieżyczek strzeleckich, wybuchowych wabików oraz kuli rażącej przeciwników prądem) wspomagających go w trakcie walki.

Podobnie, jak w poprzednich zadaniach związanych z wyborem klasy postaci będziesz mógł przetestować nowe umiejętności we fragmencie „wspomnień" głównego bohatera. Jak zwykle jego celem będzie pokonanie włamywaczy. Po zaakceptowaniu klasy misja się zakończy.


Misja: Społeczna dyskusja

Po wybraniu trzeciej klasy postaci w misji Jak to się wszystko zaczęło 3: Gość i po wyjściu z domu Cartmana, do bohatera zgłosi się Jimmy z informacją, że coś niedobrego dzieje się na osiedlowym placu zabaw. Miejsce to znajduje się na północ od domu Eryka - udaj się tam, aby sprawdzić, co takiego się dzieje.

Po dotarciu na miejsce przejdź na boisko, gdzie spotkasz kilku superbohaterów. Po chwili dojdzie do rozmowy z jednym z członków Kumplów Wolności. Dialog zostanie przerwany przez Timmy'ego oraz superbohaterów z przeciwnego obozu, z którymi będziesz musiał stoczyć walkę.

W walce Timmy wesprze swoją drużynę przedszkolakami.

Szybko się okaże, że oprócz grupy rywali będziesz musiał także rozprawić się ze wspomagającymi ich przedszkolakami (obrazek powyżej), których Timmy przeniesie na boisko. Staraj się w miarę możliwości szybko z nimi rozprawiać, a z drugiej strony atakuj Timmy'ego.



W ten sposób zmusisz go do zmiany pozycji przez teleportację, przez co nie będzie w stanie przyzywać kolejnych przedszkolaków. Po walce zadanie automatycznie się zakończy.

Zobacz także